David Bilonić

Dan 1
5.listopada
Navečer smo krenuli za zagreb, u Zagreb smo došli u 5 ujutro te čekali poljetanje. Sletili smo na Cipar te otišli u hotel. Bilo je jako vruće pa smo se odmah bacili u bazen i družili se ostatak dana.
Dan 2
6.listopada
Jako smo se zabavili na pripremnoj praksi i upoznali sa poslom koji cemo sutra počet odrađivati. Jako se veselim raditi u kuhinji i naučiti nove stvari. Poslje toga smo otišli u apartman i provodili vrijeme igrajući igre.
Dan 3
7.listopada
Probudili smo se u 7 sati i popili kavu te smo zatim krenuli na praksu.Na praksi sam upozna kuhara Cristofa koji mi je mentor,zadao mi je da ogulim i narežem dinju,zatim sam slagao sir za doručak te rezao sir za dorucak.Nakon toga sam prao jabuku,groždže,naranču i krastavce.Iza toga sam rezao narancu za doručak te kad sam završio sa tim dobio sam pauzu.Nakon toga mi je zadao da ogulim i narežem kapulu te sam bio slobodan kada sam ogulio i narezao kapulu,kada sam se vratio u apartman otišao sam na bazen te sam malo prošetao i vratio se u aprtman,dan je završio odlično.
Dan 4
8.listopada
Probudili smo se u 8 sati te smo odmah krenuli na praksu.Na praksi smo gulili dinju te lubenicu koju smo rezali na ploške.Prali smo groždže,krastavce te naranče koje smo rezali na krugove.Zatim smo pomagali servirati jela na buffet stolove koje smo stalno nadopunjavali.Dan je završio vrlo dobro.
Dan 6
10.listopada 
Probudili smo se u 8 sati te smo odmah krenuli na praksu.Na praksi smo rezali pomidore te lubenicu koje smo rezali na ploške.Prali smo groždže,šljive te jabuke koje smo rezali na krugove.Zatim smo pomagali servirati jela na buffet stolove koje smo stalno nadopunjavali.
Dan 7
11.listopada
Probudili smo se u 8 sati te smo odmah krenuli na praksu.Na praksi smo gulio mrkve,dinju,te lubenicu koje smo rezali na ploške.Prali smo groždže,šljive te pomagao u fast food gdje sam pržio pomfrit te pomagao na buffet stolu.
Dan 8
12.listopada
Početkom 7 radnoga dana probudili smo se u 8 sati,krenuli smo na doručak te smo iza krenuli na praksu.Na praksi sam odmah išao radit za buffet stolovima na kojima sam nadopunjavao razne vrste voća i slastice te ostale vrste jela.Nakon toga sam rezao kapulu koju smo iza koristili da bi napravili špagete bianco,te sam gulio naranču,dinju te marelicu od koje smo radili voćnu salatu.Zatim sam skidao sve sa buffet stolova te smo imali pauzu za ručak nakon koje sam rezao sir za doručak te za pizze.Nakon toga sam slagao slaninu na plate koja se iza pržila za doručak za sljedeći dan,iza sam bio za buffet kuhinjom na kojoj sam radio kebab te pržio riblje filete i kuhao cacio e pepe.Nakon toga smo dobili pauzu od 10 minuta nakon koje sam rezao kapulu i paprike koju smo koristili za tacose.Dan je završio vrlo dobro.
Dan 9
13.listopada
Početkom 8 radnoga dana probudili smo se u 7.30 sati te smo krenuli na doručak nakon kojeg smo iza krenuli na praksu.Na praksi sam odmah išao raditi sa pomoćnim kuharom u fast foodu na kojima sam radio razne vrste burgera i pomfita te ostale vrste jela.Nakon toga sam rezao kapulu,papriku i šunku koju smo iza koristili da bi napravili omlete.Nakon toga sam bio zadužen da operem police u fast food-u te da donesem začine iz hotela,Iza sam bio poslan u hotel da opet radim na buffet stolovima na kojima sam samo nadodavao razno tropsko voće te razme vrste kolača i torti.Nakon toga sam dobio pauzu nakon koje sam rezao šunku,sir,mortadelu te čajnu za doručak.Dan je završio bolje nego očekivano
Dan 10
14.listopada
Početkom 9 radnoga dana probudili smo se u 8.15 te smo krenuli odmah na praksu.Na praksi sam radio sa glavnim kuharom u za buffet gdje mi je objašnjavao razne vrste pripreme ribljih fileta u umaku.Nakon toga sam rezao kapulu,papriku i sir koju smo iza koristili da bi napravili omlete za goste.Nakon toga sam radio piletinu u bijelom umaku te chicken nuggetse.Iza sam bio poslan u kuhinju poviše nas da pomognemo raditi salate te raznorazne umake.Gore smo radili sa mladim kiharom Christakiem koji nam je pokazivao kako napraviti zanzigi.Nakon toga smo dobili pauzu na kojoj sam pomagao istovariti razne vrste salama,začina i dodataka jelima.Dan je bio vrlo dobar s obzirom na mnogo gostiju.
Dan 11
15.listopada
Danas smo dobili slobodan dan nakon cijeloga tjedna rada.Dogovorili smo se da idemo u Limassol,jedan od većih gradova Cipra.Do Limassol A smo imali tri stajališta na kojima smo imali po 20 minuta pauze.Prvo stajalište nam je bila plaža božice ljubavi i ljepote Afrodite.Na plaži smo mogli vidjeti Afroditinu stijenu koja je jedna od znamenitosti Cipra.Nakon toga sljedeće stajalište nam je bilo arheološko nalazište na kojemu smo mogli vidjeti razne vrste građevina te načina izrade kuća u starijim vremenima.Nasuprot nalazišta se nalazila manja verzija atrijuma.Nakon toga smo krenuli u Limassol.Tu smo mogli vidjeti festival koji nije bio baš velik,nasuprot festivala smo mogli vidjeti izložbu brodova i skupocjenih auta.Iza smo krenuli u Mc Donalda nakon kojega smo odmah krenuli nazad u apartman.Nakon toga smo išli igrati odbojku na pijesku na kojoj smo se svi zabavili.Danas nam je bilo odlično i veselim se svim drugim slobodnim danima.
Dan 12
16.listopada
Danas nam je bio drugi slobodni dan,u planu nam je bio izlet do Plave Lagune no sve je propalo zbog kiše.Umjesto izleta na Plavu Lagunu ja i prijatelji smo išli na pizzu u Pizza hutt-a.Nakon što smo pojeli krenuli smo razgledavati po mallu te smo nakon toga krenuli nazad u apartman.Kada smo se vratili družili smo se u apartmanu sve dok nismo otišli nazad u svoj apartman.Dan je završio odlično iako nismo otišli do Plave Lagune
Dan 13
17.listopada
Danas nam je bio 11 radni dan koji smo započeli kavom te smo odmah išli na praksu.Kada smo došlo na praksu odmah smo bili poslani na buffet gdje smo pohali i pržili pileće filete te pomagali nadopunjavati voće.Nakon toga smo gulili te rezali kapulu od koje smo radili pasta pesce.Iza smo rezali dinju koju smo iza posluživali na buffet.Kada smo završilo sa buffet stolovima bili smo poslani pomoći u kuhinju iznad nas u kojoj smo pomagali raditi salate te umake.Nakon toga smo dobili zadatak da gulimo i režemo naranče koje smo slagali u tacnu.
Dan 14
18.listopada
Danas nam je bio 13 radni dan koji smo startali u 7 sati da možemo popiti kavu.Nakon što smo popili kavu krenuli smo na doručak te smo odmah sa doručka išli na praksu.Kada smo došli u hotel odmah su me poslali da pečem jaja te sam se u toku pečenja opekao.Iza toga smo pomagali mentoru raditi voćnu salatu te village salatu.Nakon sto smo završili sa pomaganjem dobili smo pauzu od 15 minuta.Nakon pauze smo prali jabuke,šljive i krastavce.Krastavce smo iza rezali na ploške koje smo posluživali na buffet stolu.Rezali smo dinju i lubenicu koje smo posluživali na buffet stolovima.Kada je ručak završio pomogli smo unijeti buffet te smo odmah krenuli natrag u apartman.
Dan 15
19.listopada
Danas nam je 14 radni dan,probudili smo se u 7 sati da se možemo pripremiti za današnji radni dan,zatim smo doručkovali te smo iza doručka krenuli u hotel.Kada smo došli u hotel poslali su me da radim američke palaćinke za goste.Nakon palaćinaka sam pržio jaja te sam iza toga gulio te rezao grejp.Nakon toga sam prao groždže i krastavce,kada sam to završio gulio sam dinju koju sam rezao na manje komadiće za voćnu salatu,dan je završio vrlo dobro.
Dan 16
20.listopada
Danas smo dobili slobodni dan,kojim smo isplanirali izlet u grad Aya Napu.Probudili smo se u 7 sati te smo doručkovali te čekali bus do 9 sati.Na putu do Aya Nape smo imali stajalište u selu poznatom po čipki koji je dobio ime po vapnencu.Selo je bilo veliko s obzirom da je selo.Šetali smo ulicama u kojima je bilo mnogo mačaka koje smo dragali.Nakon toga smo se zaputili prema plaži no nismo dugo stali zato što niko nije obukao kupaći.Zatim smo krenuli prema Aya Napi gdje smo se zadržali 2 sta.U gradu je bilo mnoga atrakcija kao suvenirnice te festivali.Festival nije bio baš privlačan zato što nije bio baš velik.Nakon toga smo otišli nešto pojesti u Mc Donalda A.Nakon što smo pojeli razišli smo se te sam šetao gradom u koje je bilo mnogo tattoo salona te mnogo trgovina.U gradu smo vidjeli i papige koje koštaju po 2000 eura.Nakon toga smo se svi našli na zadanom mjestu gdje smo čekali bus te smo krenuli prema hotelu.Putem su se dogodila dva sudara zbog jake kiše no mi smo došli zdravi.Dan je bio vrlo dobar s obzirom na kišu.
Dan 17
21.listopada
Danas nam je bio 17 radni dan koji smo započeli kavom te smo odmah išli na praksu.Kada smo došlo na praksu odmah smo bili poslani na buffet gdje smo pržili jaja te pomagali nadopunjavati voće.Nakon toga smo gulili te rezali kapulu od koje smo radili pasta pesce.Iza smo rezali dinju koju smo iza posluživali na buffet.Kada smo završilo sa buffet stolovima bili smo poslani pomoći u kuhinju iznad nas u kojoj smo pomagali raditi salate te umake.Nakon toga smo dobili zadatak da gulimo i režemo naranče koje smo slagali u tacnu.
Dan 18
22.listopada
Početkom 18 radnoga dana probudili smo se u 8.35 sati te smo krenuli odmah na praksu.Na praksi sam radio sa mentorom za buffet stolom gdje mi je objašnjavao razne vrste umaka te pohanja.Nakon toga sam rezao kapulu,papriku i sir koju smo iza slagali na plate.Nakon toga sam radio piletinu u bijelom umaku te pečene teleće kotlete.Iza sam bio poslan u fast food nasuprot bara gdje sam pomagao raditi tople sendviće.Nakon toga smo dobili pauze te smo iza pauze pomogli uvesti buffet natrag u kuhinju,te smo iza toga bili slobodni.
Dan 19
23.listopada
Danas nam je bio 19 radni dan koji smo započeli u 7 sati da možemo popiti kavu.Nakon što smo popili kavu krenuli smo na doručak te smo odmah sa doručka išli na praksu.Kada smo došli u hotel odmah su me poslali da pečem jaja.Iza toga smo pomagali mentoru raditi voćnu salatu te halumi salatu.Nakon sto smo završili sa pomaganjem dobili smo pauzu od 20 minuta.Nakon pauze smo prali jabuke,šljive i krastavce.Krastavce smo iza rezali na ploške koje smo posluživali na buffet stolu.Rezali smo dinju i lubenicu koje smo posluživali na buffet stolovima.Kada je ručak završio pomogli smo unijeti buffet te smo odmah krenuli natrag u apartman.
Dan 20
24.listopada
Pocetkom 20 radnoga dana probudili smo se u 8 sati i popili kavu te smo zatim krenuli na praksu.Na praksi sam gulio te rezao dinju,zatim sam slagao sir za doručak te rezao sir za dorucak.Nakon toga sam prao jabuku,groždže,naranču i krastavce.Iza toga sam rezao narancu za doručak te kad sam završio sa tim dobio sam pauzu od 5 minuta na kojoj me mentor njušio.Nakon toga mi je zadao da ogulim i narežem kapulu te sam bio slobodan kada sam ogulio i narezao kapulu,kada sam se vratio u apartman otišao sam na bazen te vratio se u aprtman,dan je završio odlično.
Dan 21
25.listopada
Danas nam je bio zadnji radni dan na Cipru.Probudili smo se u 7 sati kako bismo mogli popiti kavu te dospjeti na doručak,nakon toga smo krenuli u hotel.Kada smo došli u hotel morali smo odraditi više posla nego prije zato što su neki od kuhara slobodni.Morali smo prati krastavce,grožđe te šljive.Iza toga smo morali rezati sireve na rezaču koje smo nakon toga slagali na plate koju su iza posluživali na buffet.Nakon toga smo morali rezati naranče,limune,limete te rajčice za salate.Kada smo završili sa tim morali smo donositi salate iz kuhinje poviše nas koje smo mijenjali na buffet stolovima.Nakon toga smo dobili pauzu za ručak nakon koje smo unosili u kuhinju te smo iza toga se oprostili od kolega i kolegica iz hotela.Nakon toga smo krenuli natrag u apartman.
Dan 22
26.listopada
Danas nam je bio zadnji dan na Cipru.Probudili smo se u 7 sati kako bi smo dospjeli na doručak te se spakovali do kraja.Vozač nas je pokupio ispred hotela u 9 sati te smo odmah krenuli na aerodrom.Let smo čekali do 12.30.Poletjeli smo u 13.00 te smo letjeli do Zagreba sve do 15.30.Drugi vozač nas je čekao ispred zračne luke te smo odmah krenuli prema Sinju.Put od Zagreba do Sinja je trajao sve do 20.00 sati.Na putu do Sinja smo se zaustavili u malom restoranu u Lici zvanom Macola.Nakon toga smo nastavili put.Kada smo stigli u Sinj roditelji su nas čekali ispred škole te smo se oprostili jedni od drugih.Iza toga smo krenuli svojim kućama.Put je bio ugodniji nego kada smo išli do Zagreba.Iako mi je bilo žao što se opraštamo jer smo se svi zabavili jedni sa drugima.Najvjerovatnije bi to htio ponoviti te bi svim preporučio odmor na Cipru.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ana Milanovic

O nama

Sudionici