Ana Klapež

Dan 1
5.listopada
Zdravooo svimaaa dobrodošli u moj prvi blog ja sam Ana. Moje putovanje za Cipar je krenilo u 01:00 sat kada smo se uputili s buson prema Zagrebu. U Zagreb smo stigli u 05:00 sati te smo čekali let za Cipar. U avion smo se ukrcali i 07:30h ujutro i čekali da avion poleti avion je imao tehničkih problema pa smo krenuli sat vremena poslije.
 Avion je sletio u 12:00 sati. Do hotela nam je trebalo pola sata uzeli smo ključeve i ušli u svoje apartmane i smjestili se. Zatim smo se Magdalena, Sara, Tamara i ja spustile do plaže i okupale se more je bilo predivno i osvježavajuće nakon cijelog dana. Za večeru smo imali raznih jela. Nakon večere smo se svi skupa družili u apartmanu, a za sam kraj večeri smo svi sjedili kraj bazena i pisali svak svoj blog.
Dan 2
6.listopada
Zdravoo svima dobrodošli u moj drugi blog.
Danas nam je bio prvi radni dan upoznali smo mentore i salon u kojem ćemo raditi.
Mentori su mi ostavili jako dobar dojam.
Uputili su nas u salon i aparate kako oni rade i funkcioniraju. Salon mi se jako svidio i veselim se svakom sljedećem radnom danu.
Lijep pozdrav.
Dan 3
7.listopada
Zdravo svima dobrodošli u moj treći blog.
Danas je bio drugi radni dan mentori su nas detaljnije upoznali s preparatima koje oni koriste i gledali smo kako oni rade. Dok smo gledali oni su nam svaki tretman postepeno objasnili. Kad je završila smjena došli smo do apartmana ručali, a ostatak dana smo razgledavali znamenitosti grada.
Dan 4
8.listopada
Zdravo svima dobrodošli u moj četvrti blog.
Jutros sam se probudila i otišla doručkovati nakon doručka sam išla raditi. Danas smo slagali ručnike koje klijenti koriste i manikuru. Još se upoznajemo i moram priznati da iz dana u dan engleski sve više koristimo.
Dan 5
9.listopada
Zdravo svima i dobrodošli u moj peti blog.
Ustala sam s osmijehom na licu, doručkovala te se spremila za svoj četvrti radni dan na Cipru. Iz dana u dan na poslu sam sve opuštenija, a engleski sve više koristim. Danas sam klijentici masirala ruke, ručnike nosila na pranje i šeficu masirala. Dobila sam čak i ponudu za posao sljedeće ljeto. Nakon posla sam došla u apartman i odmarala. Zatim smo večerali i družili se uz bazen
 Dan 6
10.listopada
Zdravo svima dobrodošli u moj šesti blog. Danas je bio moj peti radni dan bilo je jako zanimljivo radila sam pedikuru i dvi mankure. Kada sam išla ručati u kantinu susrela sam se s kuharima i hoteljerima koji su se moram priznati najviše umorili.
Nakon posla sam došla u apartman kupati se na bazenu i odmarati. Večer smo završili družeći se svi zajedno.
Dan 7
11.listopada
Zdravo svima dobrodošli u moj sedmi blog. Danas je bio moj šesti radni dan kao i uvijek bilo je radno i zanimljivo. Gledala sam protokol cijele masaže te to primjenila na mentorici. Zatim smo gledali tretman lica, dijelili brošure da što više klijenata privučemo u salon. Na poslu je iz dana u dan sve zanimljivije. Nakon posla sam došla u apartman večerati nakon večere smo se svi zajedno družili.
Dan 8
12.listopada
Zdravo svima dobrodošli u moj 8 blog. Jutros sam ustala spremila se te se spustila na doručak. Nakon doručka sam išla na posao. Ovo je moj 7 radni dan tjedan je proletio, a da nisam ni trepnula. Danas smo se upoznavali s njihovim tehnikama za očuvanje lica i koje oni preparate koriste i kako se to radi. Taj isti rad sam primjenila na kolegici. Bilo zanimljivo i korisno. Kad sam završila sa svojom smjenom išla sam u apartman ručati. Poslije ručka smo imali jednu malu avanturu ronili smo s kornjačama bilo je predivno i nezaboravno iskustvo. Nakon te male avanture smo se svi vratili u apartman večerati i družiti zajedno. Ekipa je super u ovih tjedan dana smo se svi više sprijateljili i još bolje upoznali.
Dan 11
15.listopada
Zdravo svima dobrodošli u moj jedanaesti blog. Danas nam je bio prvi slobodni dan na Cipru. Svoje slobodno vrijeme smo iskoristili maksimalno bili smo na izletu u predivnom gradu Limassolu. Posjetili smo Afroditinu plažu, Episkopi Limassol.
 Zatim smo se šetali centrom grada Limassola ručali i išli nazad u bus. U busu je kao i uvijek atmosfera najbolja. Kad smo došli u apartman svi smo se odmarali. Nakon odmora smo svi zajedno išli igrati odbojku na pijesku bilo je to nezaboravno iskustvo sa puno smijeha. Kad je pala noć svi smo se uputili prema apartmanima malo se družiti, a onda se pripremiti za sutrašnji dan.
Dan 12
16.listopada
Zdravo svima, dobrodošli u moj dvanaesti blog. Danas je bio moj drugi slobodni dan na Cipru. Vrijeme je bilo kišovito pa nismo išli na planirani izlet. Cijeli dan smo se družili u apartmanima, igrali društvene igre, gledali filmove, radili frizure...Kad je kiša prestala padati, išli smo se prošetati do grada. Noć je pala i svi smo se vratili u apartman spremiti za novi radni tjedan.
Dan 13
17.listopada
Zdravo svima dobrodošli u moj trinaesti blog. Danas je bio moj deseti radni dan. Na poslu je bilo puno smijeha, ali naravno i puno radnih obveza. Danas sam radila pedikuru i masirala. Mentorica i radnice su predrage i jako će mi nedostajati kad se vratim u Hrvatsku. Nakon posla sam došla u apartman odmoriti se. Navečer smo imali sastanak s profesoricama. Veselim se novom radnom danu.
Dan 14
18.listopada
Zdravo svima dobrodošli u moj četrnaesti blog. Moj dan je započeo ujutro kad sam se probudila spremila za posao te se spustila na doručak. Nakon doručka sam sa svojim kolegama zajedno išla na posao. Mentorica nam je danas detaljnije objašnjavala proizvode za njegu lica. Naučila me je novim tehnikama masaže koje sam primjenila na kolegici. Nakon posla sam otišla u apartman ručati. Ostatak dana sam provela uživajući kraj bazena i družeći se s prijateljima. Veselim se nadolazećim radnim danima.
Dan 15
19.listopada
Zdravo svima dobrodošli u moj petnaesti blog. Danas je bio moj dvanaesti radni dan. Učili smo detaljnije pedikuru i brigu o stopalu i noktima te kako se pripremiti za posao. Kao i svaki dan na poslu je bilo zanimljivo i svaki dan jedva čekam doći na posao i učiti nove tretmane. Nakon posla sam došla u apartman ručati, odmarati se i družiti s prijateljima. Zadnjih par dana nam je kiša pa se nemožemo baš kupati u bazenu. Sutra nam je profesorici rođendan pa smo joj pripremili iznenađenje.
Dan 16
20.listopada
Zdravo svima dobrodošli u moj šesnaesti blog. Danas je bio moj trinaesti radni dan. Svoj dan sam započela ranim ustajanjem, doručkom i spremanjem za posao. Danas sam se upoznala s različitim problemima na koži. Aplikaciju protokola tretmana kako koristiti uređaje za svaki tip kože. Kad mi je mentorica to sve objasnila gledala sam tretman lica. Nakon posla kao i svaki dan došla sam u apartman. Navečer smo po drugi put proslavili profesoricin rođendan. Nakon proslave smo svi otišli u svoje apartmane spavati.
Dan 17
21.listopada
Zdravo svima dobrodošli u moj sedamnaesti blog. Svoj treći slobodni dan sam započela sa spremanjem za izlet. Kad smo doručkovali uputili smo se prema selu Pano Lefkara. Selo je poznato po čipki, a ime je dobilo po bijelom silicijumu i vapnencu. Japansko udruženje putničkih agencija uvrstilo ga je među "30 naljepših gradova u Europi". Kad smo obišli cijelo selo uputili smo se prema gradu Aya Napa. Grad je predivan i najveće je turističko mjesto na Cipru. Aya Napa je smatrana kao jedna od tri najbolje europske destinacije za odmor na plaži i klubovima. Plaža je savršena dan smo iskoristili maksimalno. Bilo je predivno posjetiti ovakve destinacije. Nakon izleta smo se vratili u apartman večerati i družiti se.
Dan 18
22.listopada
Zdravo svima dobrodošli u moj osamnaesti blog. Danas je bio moj petnaesti radni dan. Dan sam započela ranim ustajanjem, doručkom i spremanjem za posao. Na posao sam krenula s kolegama. Danas smo učili depilaciju sa razoičitim voskovima, aplikaciju uređaja, kako se vosak pravilno stavlja na kožu. Nakon gledanja više tretmana depilacije kolegica i ja smo to primjenile jedna na drugoj. Ja sam zadovoljna, jer sam dosta novih tretmana. Kad sam završila s poslom otišla sam u apartman odmarati se, kupati na bazenu i družiti s prijateljima.

Dan 19
23.listopada
Zdravo svima dobrodošli u moj devetnaesti blog. Danas je bio moj četvrti slobodni dan. Kao i svaki slobodni dan i danas je bio mali izlet. Posjetili smo Zoološki vrt Pafos. Meni su se najviše svidjeli lavovi. Kad smo obišli cijeli Zoološki vrt bila je predstava s papigama koju smo pogledali i bili oduševljeni. Nakon posjete Zoološkog vrta vratili smo se u apartman odmoriti se i spremiti za sutrašnji radni dan. Cijelo popodne smo se družili slušali muziku, plesali, kupali se u bazenu...Kad je noć pala svi smo otišli spavati.
Dan 20
24.listopada
Zdravo svima dobrodošli u moj dvadeseti blog. Svoj dan sam započela ranim ustajanjem i odlaskom na posao. Na poslu je bila malo drugačija atmosfera zato šta je zadnji dan. Za kraj smo pitali mentoricu i radnice kakve smo bile na praksi. Snimile smo kratki video gdje one govore kakve smo bile. Na kraju smo se pozdravile te nam je mentorica zaželila sreću u budućnosti. Nakon radnog vremena sam otišla do grada po poklone za prijatelje, a navečer smo se svi zajedno družili.
Dan 21
25.listopada
Zdravo svima dobrodošli u moj dvadeset prvi blog. Svoj dan sam započela ranim ustajanjem, doručkom i odlaskom na posao. Na poslu je kao i uvijek bilo zanimljivo i zabavno. Za kraj smo se pozdravili s mentorima i radnicima koji su nam dosta pomogli da naučimo nešto novo. Nakon posla išli smo na posljednji izlet na Cipru Plava Laguna. Brodom smo išli do Plave Lagune. Na brodu je bio veliki tobogan niz koji smo se spuštali u more. More je bilo predivno i čisto. Atmosfera na brodu je bila nezaboravna kao iz filma. Ovo je po meni najbolji izlet na Cipru. Kad smo došli u apartman svi smo se pakirali, a navečer se svi zajedno družili posljednji put na Cipru uz bazen.
Dan 22
26.listopada
Zdravo svima dobrodošli u moj posljednji blog. Probudili smo se rano ujutro spustili na doručak da se pozdravimo sa predivnim ljudima s kojima se družimo od prvog dana. Primili su nas i priuštili da se osjećamo kao kod kuće. Bilo je teško i tužno se rastati od njih. Ispred hotela nas je sačekao čovjek koji nas je odveo na aerodrom. Kad smo došli na aerodrom čekirali smo se i krenili prema našem zrakoplovu. Let je bio ugodan bez ikakvih poteškoća. Stigli smo u Hrvatsku uzeli svoje kofere te sa autobusom nastavili put do Sinja. Put do Sinja je bio zabavan, pričali smo, pjevali, spavali.. Kad smo došli u Sinj dočekali su nas naši roditelji, profesori, ravnatelj bio je to neopisiv osjećaj. Drago mi je što sam imala priliku biti dio ovog projekta i upoznati sve ove divne ljude s kojima sam provodila svaki dan.❤❤


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ana Milanovic

O nama

David Bilonić