Ana Milanovic

Dan 1
5.listopada
Sinoc u ponoc okupili smo se svi kod skole kako bi se uputili zajedno za Zagreb.Put do Zagreba bio je bas lijep. Kada smo stigli na aerodrom čekirali smo se i krenuli svi prema nasem avionu. Kada smo usli u avion bio je neki kvar pa je let kasnio sat vremena.Kada smo stigli na Cipar dosli smo u hotel te se čekirali i dobili kljuceve za sobu te se raspakirali.Svoje slobodno vrijeme smo proveli razgledavajuci Paphos. Dosli smo na bazen te se svi zajedno kupali zatim smo isli na veceru nakon toga smo se svi zajedno druzili te posli na spavanje.
Dan 2
6.listopada
Probudili smo se u 8 sati te otisli na dorucak. Nakon dorucka spremili smo se te krenuli prema hotelu gdje cemo odradivat praksu.Upoznali smo svoje mentore i bilo je jako lijepo takoder upoznali smo se sa svojim radnim mjestom i nacinom rada u salonu. Vratili smo se u hotel te vecerali i druzili svi zajedno.
Dan 3
7.listopada
Probudili smo se u 8.sati otisli smo na dorucak nakon doručka smo se spremili i krenuli prema salonu. Upoznali smo ponudu salona i nacinom organizacije rada u salonu upoznali smo osnove pripravaka i aparata koji se koriste u njezi kože. Bilo je jako zanimljivo veselim se sljedecem susretu.
Dan 4
8.listopada
Probudili smo se i otisli smo na dorucak nakon doručka smo se spremili i krenuli prema salonu.Kada sam dosla u salon mentorica mi je objasnila kako se slazu rucnici.Nakon sto sam slozila rucnike mentorica mi je pokazala sobu za masaze.Zatim smo imali smo kratku pauzu.Nakon pauze sam svojoj kolegici napravila manikuru.Radujem se sljedecem radnom danu.
Dan 5
9.listopad
Novi radni dan zapoceo je doruckom te odlaskom na radno mjesto.Tamo nam je mentorica pokazala tretman masaže tijela i čišćenja lica.Pokazala nam je tehnike trajnog laka te sam to primjenila u praksi na kolegici.
Dan 6
10.listopada
Novi radni dan započeo je doruckom te odlaskom na posao.Za početak sam dezinficirala alat za pedikuru i manikuru nakon toga mentorica mi je pokazala nove tehnike rada pedikure koje sam ja primjenila na klijentici.Nakon toga sam malo počistila salon te slozila ručnike.Bilo je zanimljivo veselim se sljedećem radnom danu.
Dan 7
11.listopada
Dan na poslu bio je jako zabavan. Za početak mentorica mi je dala brošure da podijelim ljudima ispred hotela i na plaži.Uspjela sam podijeliti sve brošure te nakon toga sam gledala tretman masaže leđa koji je trajao pola sata.Imala sam kratku pauzu za večeru te nakon toga sam nastavila s poslom.Upoznala sam goste sa tretmanima koje nudim.Vratila sam se u apartman u 6 sati malo sam odmorila te se nastavila družiti sa prijateljima.Veselim se novom radnom danu.
Dan 8
12.listopada
Dan na poslu bio je dobar.Za početak sam sa kolegicom složila čiste ručnike.Iza toga mentorica mi je pokazala nove tehnike čišćenja lica te preparate koji se koriste.Objasnila mi je kakvi su učinci nakon tog tretmana i koje proizvode klijent može koristiti za kućnu upotrebu.Nakon toga dosla sam u apartman u 6 sati,malo sam odmorila te se podružila se sa prijateljima.
Dan 9
12.listopada
Današnji radni dan bio je dobar.Za početak smo kolegica i ja složile čiste ručnike i ogrtače.Iza toga sam posložila lakove po brojevima,obrisala police te dezinficirala alat za manikuru. Osim toga dijelili smo smo brošure klijentima na plaži zajedno sa čistim ručnicima. Nakon toga mentorica mi je rekla da stojim na recepciji.Veselim se sljedećem radnom danu.
Dan 10
14.listopada
Danas je nas 9 radni dan na Cipru.Jutros sam se probudila oko 8h.Prvo sam popila kavu i doručkovala zatim sam se spremila za posao.Kada sam dosla tamo pozdravila sam se sa osobljem i primjetila sam kako svaki dan sve bolje znam engleski jezik.Slagala sam čiste ručnike zatim sam imala zadatak biti na recepciji i razvrstavati kartice od klijenata i složiti ih sve po brojevima.Nakon toga sam imala kratku pauzu,a onda sam brisala police na kojima su se nalazili svi preparati za masažu u salonu.Moja mentorica mi je pokazala kako se izvodi anticelulitna masaža i naučila me kako da to primjenim u praksi na svojoj kolegici i nakon toga je kolegica to isto primjenila na meni.Nakon posla ručala sam te sam se družila sa prijateljima.
Dan 11
15.listopada
Danas smo imali slobodan dan te smo svi zajedno isli na izlet.Za početak smo isli na plažu božice Afrodite.To je najljepša plaža na Cipru.To je sunčana plaža i ima oblik male uvale.Legenda kaže da božica ljubavi i ljepote tri puta blagoslivlja one koji plivaju oko stijene Afrodita s istinskom ljubavlju, vječnom ljepotom, plodnosti i vječne mladosti.Jednom riječi predivno mijesto.Nakon toga išli smo razgledavati grad Limassol.On je najvažnija ciparska luka i jedna od najvažnijih luka na Mediteranu.Posjetili smo arheološko nalazište gdje smo vidijeli manju verziju atriuma gdje su se vodile razne predstave.
Nakon izleta vratili smo se u hotel,malo smo odmorili te svi zajedno krenuli na plažu.Tamo smo se družili i igrali odbojku na pijesku.Nezaboravno iskustvo.Vratili smo se u hotel,večerali te se družili uz bazen.
Dan 12
16.listopada
Danas je naš 12. dan na Cipru.Danas smo trebali posjetiti Plavu lagunu,ali nažalost kada smo se probudili vrijeme nije bilo baš najbolje pa smo odlučili odgoditi izlet za neki drugi dan.Cijeli dan padala je kiša.Kada je kiša stala svatko je za sebe našao neku zanimaciju.Nas par je odlučilo otići do shopping centra.Šetali smo po centru i večerali u restoranu.Vratili smo se u hotel te se svi zajedno družili.
Dan 13
17.listopada
Danas je naš 11.radni dan na Cipru.Vrijeme prolazi jako brzo kao da smo jučer dosli na Cipar.Svaki dan mi je sve zanimljiviji.Danas sam dobila dosta zadataka. Za početak složila sam čiste ručnike i ogrtače.
Obrisala sam police i složila lakove.Moja mentorica mi je pokazala kako se izvodi medicinska pedikura te sam nakon toga ja to primjenila u praksi na kolegici.Nakon toga dobila sam zadatak da stojim na recepciji i da slažem kartice po brojevima.Veselim se sljedećem radnom danu.
Dan 14
18.listopada
Danas je nas 12. radni dan na Cipru.Jutros sam se probudila oko 8h.Prvo sam popila kavu i doručkovala zatim sam se spremila za posao.Kada sam došla tamo pozdravila sam se sa osobljem.Dobila sam zadatak da složim čiste ručnike.Nakon toga moja kolegica je na meni primjenila medicinsku pedikuru koju smo učile jučer.Imala sam kratku pauzu za ručak.Kad sam se vratila razgovarala sam sa mentoricom o masaži i čišćenju lica.Nakon posla vratila sam se u hotel te družila sa prijateljima.
Dan 15
19.listopada
Danas je naš 13.radni dan.Probudila sam se u 8 sati,doručkovala i spremila se za posao.Kada sam došla u salon dobila sam zadatak da složim čiste ručnike.Nakon toga sam zajedno sa kolegicom dijelila brošure na plaži.Zatim mentorica mi je dala zadatak da stojim na recepciji te zapisivam ljude u karton klijenata i da slažem kartice po brojevima.Nakon toga imala sam kratku pauzu za ručak,a kad sam se vratila sa pauze napravila sam kolegici manikuru.Kada sam se vratila u hotel večerala sam te se družila sa prijateljima.Veselim se novom radnom danu.
Dan 16
20.listopada
Danas je naš 14.radni dan.Probudila sam se u 8 sati.Doručkovala sam te se spremila za posao.Kada sam došla tamo složila sam čiste ručnike te me kolegica zamolila da joj napravim medicinsku pedikuru i manikuru.Nakon toga sam bila na recepciji i slagala kartice po brojevima.Nakon toga imala sam kratku pauzu za ručak.Nakon pauze sa kolegicom sam dijelila brošure na plaži.Došla sam u apartman,ručala te se družila sa prijateljima.
Dan 17
21.listopada
Danas smo imali slobodan dan te smo svi zajedno išli na izlet. Za početak smo posjetili selo pod imenom Pano Lefkara poznato po čipki,poznatijoj kao lefkaritika i rukotvorinama od srebra.Selo je dobilo ime po bijelom silicijumu i vapnencu.Nakon toga uputili smo se prema jednom od turističkih naselja na krajnjem istočnom kraju južne obale Cipra pod imenom Ayia Napa.Tamo smo imali slobodno vrijeme za razgledavanje tog grada.
Također smo posjetili čarobno mjesto u Ayia Napi gdje se more susreće s kopnom na veličanstven način, prirodni most koji tu stoji stoljećima pod imenom Most ljubavi.To je stjenoviti lučni most čiji se rub s uzdignute obalne visoravni proteže u kristalno, tirkizno i ​​smaragdno more.Prema legendi želje će se ostvariti kada se ljubavnici poljube dok stoje na sredini luka mosta i zažele želju.To je doista prekrasna lokacija.Nakon toga uputili smo se prema hotelu.Kada smo došli tamo večerali smo te se svi zajedno družili.
Dan 18
22.listopada
Danas je naš 15.radni dan.Danas sam radila poslijepodne pa mi je dan započeo opušteno uz doručak i kavu.Poslje toga sam se spremila te krenula na posao.Kada sam došla tamo dobila sam zadatke.Za početak sam složila čiste ogrtače i ručnike,a nakon toga moja mentorica mi je pokazala tretman čišćenja i masaže lica.To mi je bilo jako zanimljivo.Također sam imala zadatak da izmasiram kolegicu.Nakon posla vratila sam se u hotel,večerala te družila se sa prijateljima.
Dan 19
23.listopada
Danas smo imali slobodan dan na poslu te smo odlučili iskoristiti dan na što bolji način.Posjetili smo zološki vrt.Šetali smo i razgledavali sve što se tamo nalazi.Tamo sam vidjela majmune,žirafu,slona,krokodila,tigra,pingvine,papagaja,zebre,kornjače...Oduševljena sam sa svakom životinjom koju sam vidjela,ali posebnu pozornost sam obratila na lavove i zmije.Nakon razgledavanja imali smo priliku gledati papagajev show.Bilo je pre zanimljivo,smiješno i nezaboravno iskustvo.Pre sretna sam što sam imala priliku doći ovdje i vidjeti sve te predivne životinje.Kad smo se vratili u hotel ručala sam te sam dan provela na bazenu družeći se sa prijateljima.
Dan 20
24.listopada
Probudila sam se u 8 sati.Doručkovala,popila kavu te se spremila za posao.Kada sam došla tamo zajedno sa kolegicom sam slagala čiste ručnike i ogrtače.Nakon toga kolegica me zamolila da joj napravim manikuru.Kada sam to završila dobila sam zadatak biti na recepciji i razvrstavati kartice od klijenata.Kada sam se vratila u hotel ručala sam i ostatak dana sam se družila sa prijateljima
Dan 21
25.listopada
Danas je naš zadnji dan na Cipru.Jutros sam se probudila u 8 sati,doručkovala sam i popila kavu.Nakon toga sam se spremila i krenila u salon.Kada sam došla tamo pozdravila sam se sa svojom mentoricom i radnicama.Jako mi je drago što sam imala priliku upoznat ih sve i provest sve ove lijepe dane sa njima.Nakon toga išli smo na izlet sa brodom u Blue Lagoon. Nakon otprilike sat vremena, stigli smo u prekrasnu plavu lagunu Paphosa na Cipru! Brod nam je stao, a mi smo imali dovoljno vremena za kupanje u kristalno čistoj vodi.To je jedna od naljepših plaža na Cipru s koje se pruža čaroban pogled.Ciparska plava laguna vjerojatno je najljepše mjesto koje sam posjetila na svom putovanju oko Paphosa.Ozbiljno nisam mogla vjerovati koliko je ta voda zapravo kristalno čista i plava.Voda je bila vrlo topla, ali osvježavajuća. Na brodu su nam ponudili besplatno vino i bezalkoholna pića.Uživala
 sam u svom krstarenju plavom lagunom u Paphosu u potpunosti i to je svakako bio jedan od mojih vrhunaca na mom putovanju Ciprom.Cipar je prekrasan,a plava laguna svakako je jedna od najvećih znamenitosti Cipra!
Dan 22
26.listopada
Danas je dan kada idemo kući.Probudili smo se rano ujutro te se spakirali.Spustili smo se na doručak da se pozdravimo sa dragim ljudima sa kojima smo se družili od prvog dana kada smo došli na Cipar.Bilo je teško i tužno rastati se od svih tih divnih ljudi.Nakon doručka ispred hotela sačekao nas je čovjek koji nas je odvezao na aerodrom.Kada smo došli na aerodrom čekirali smo se te krenuli prema našem avionu.Let je bio dosta ugodan bez ikakvih poteškoća.Kada smo stigli u Hrvatsku uzeli smo svoje kofere te krenuli prema autobusu.Smjestili smo se u autobus te nastavili svoj put.Put iz Zagreba bio je zabavan.Pričali smo,pjevali i družili se,a kada smo napokon stigli dočekali su nas svi naši najmiliji.Neopisiv osjećaj.Drago mi je što sam imala priliku sudjelovati u ovome projektu i što sam upoznala sve ove divne ljude.❤️

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

O nama

Sudionici