Bože Šušnjara

Dan 1
5.listopada
Put do Zagreba je bio ugodan kao i let na Cipar. Apartman je dobar i ekipa je odlična. Danas smo šetali i kupali se te bili u supermarketu.
Dan 2
6.listopada
Današnji dan započeo je odlaskom na naše radno mjesto te upoznavanjem novih ljudi među kojima je uostalom i jedan od djelatnika hotela u kojemu boravimo. Imali smo mnogo radnih zadataka koje smo trebali ispuniti, upoznavali smo se s aparatima kojima se ubuduće trebamo koristiti. Nakon posla proveo sam vrijeme družeći se sa svojom ekipom. Nadam se da će moj boravak iz dana u dan biti sve ispunjeniji kao i prethodna dva.
Dan 3
7.listopada
Ustao sam i popio kavu. Otišao na posao i upoznao kolege te nakon toga počeo s poslom. Bilo je mnogo ljudi. Zatim smo pripremili salu za vjenčanje nadolazećeg dana. Ispolirali smo tanjure i otišli.
Dan 4
8.listopada
Jutros sam ustao i spustio se na doručak. Nakon doručka sam išao raditi posla je bilo preko glave jer je bilo vjenčanje. Prvo sam posluživao, a onda sam pripremao restoran za vjenčanje.
Dan 5
9.listopada
Jutros sam ustao i doručkovao. Otišao sam na posao gdje sam posluživao doručak. Nakon toga sam otišao u bar na plaži gdje sam radio koktele.
Dan 6
10.listopada
Jutros sam ustao i doručkovao. Otišao sam na posao gdje sam radio na doručku a potom otišao u bar gdje je bilo mnogo drugačije nego prije. Nakon dugog dana završio sam s poslom.
Dan 7
11.listopada
Radio sam poslijepodne,obavljao razne poslove u baru,nosio led,te nakon toga radio u profinjenom baru na katu. Bilo je dosta posla te sam se umorio.
Dan 8
12.listopada
Nakon doručka sam počeo s poslom. Bilo je dosta posla. Preslagivao sam skladište te nakon toga dijelio kratka pića. Također sam uzimao narudžbe hrane.
Dan 10
14.listopad
Danas sam radio popodne. Radio sam u unutrašnjem baru . Za početak sam slagao žestoka pića na njihova mjesta a potom sam slagao vodu u bocama. Nakon toga je nastala gužva. Narudžbi je bilo puno kao i posla ,no moglo se izdržati. Na kraju sam podijelio kratka žestoka pića.
Dan 11
15.listopada
Danas smo bili slobodni. Posjetili smo plažu božice Afrodite. Bilo je dobro. Otišli smo u grad Limassol koji je važna luka. Bili smo iza na još jednoj plaži gdje su kolege igrali odbojku . Potom smo večerali i družili se.
Dan 12
16.listopada
Danas smo opet bili slobodni. Bilo je planirano da idemo u Plavu lagunu ali je kiša pokvarila planove. Zbog toga smo jednostavno bili po gradu i obišli povijesne iskopine od starih Grka. Nakon toga je opet počela kiša te smo išli večerati i družili se.
Dan 13
17.listopada
Danas sam ponovno radio ujutro. S obzirom na to da je počela kiša prešli smo sa bazena na unutarnji bar gdje bilo posla kao u priči. Ljudi su se sklanjali od kiše te su svi dolazili u taj bar. Gužva ne bila velika. Nakon dugog dana me je uhvatila kiša te sam pokisao.
Dan 14
18.listopada
Danas sam radio popodne. Na početku nije bilo puno posla ali kako je vrijeme odmicalo sve više i više ljudi je počelo pristizati. Kad je krenula lagana kišica ljudi su nagrnuli . Bilo je mnogo kompliciranih narudžbi i koktela. Na kraju sam dobro večerao i nakon dugog dana završio s poslom.
Dan 15
19.listopada
Nakon doručka sam se spustio na posao gdje je od početka bila gužva. Stolovi su bili dupkom puni. Danas se naručivalo puno koktela i žestokih pića. S obzirom na to da je oko podne počela kiša prešli smo u unutarnji bar gdje je također bila gužva jer su svi bježali od kiše. Kao i ranije opet su bila komplicirana pića.
Dan 16
20.listopada
Danas sam radio popodnevnu smjenu. Na početku smjene nije bilo puno posla ali ni kasnije nije bilo puno više. No kako je večer odmicala tako je sve više i više ljudi nagrćalo u bar. Primijetio sam da je otišlo puno viskija što je neobično. Kokteli su također išli u velikom broju a najviše se prodavao koktel Sex on the beach .
Dan 17
21.listopada
Danas smo bili slobodni. Nakon doručka smo krenuli i za Pano Lefcara . Bilo je prekasno i uistinu mnogi toga za vidjeti. Bilo je puno povijesnih ulica i ljubaznih ljudi. Nakon toga smo posjetili Ayia Napa. Po ljepoti nije zaostajao za prvom destinacijom ali je bilo mnogo više ljudi i mjesta za obići. Dosta vremena nam je otišlo na put koji je bio baš zabavan. Atmosfera je bila odlična. Za kraj smo posjetili mjesto Love Bridge koje me također očaralo.
Dan 18
22.listopada
Danas sam bio popodnevna smjena. Od početka je bilo žestoko. S obzirom na to da je danas bila svadba s velikim brojem uzvanika to je značilo da je i velik broj čaša za poliranje. Nakon toga je bilo malo mirnije pa sam malo radio u unutarnjem baru. S obzirom na to da je svadba nije bilo puno posla. Bio je uobičajen posao , mješanje koktela i posluživanje pića. No onda su počeli dolaziti ljudi na svadbu i postajalo je sve tiješnje i tiješnje. A onda je sve počelo. Naručivalo se sve više i više pića a kako je vrijeme odmicalo tako je i umor rastao. Nije bilo lako ali sam na kraju bio zadovoljan postignutim rezultatima i novim iskustvom.
Dan 19
23.listopada
Danas smo bili slobodni. S obzirom na to posjetili smo zološki vrt u Phaposu. Od početka je dan dobro počeo. Sam put do zološkog bio je zabavan. Došli smo u zološki i vidjeli puno životinja. Bilo je zanimljivo i slikali smo se s njima. Kasnije smo došli kući na ručak. A poslje odmora smo se svi skupa ljepo družili.
Dan 20
24.listopada
Danas sam ponovno bio popodnevna smjena. S obzirom da sve više i više ljudi odlazi iz hotela tako se i količina posla smanjuje. Sukladno tome ljudi si počeli pristizati kasnije. No kad su počeli ponovno smo upali u malu gužvu no to nije bilo ništa što nismo mogli podnijeti. Kao i obično kokteli su išli najbolje no ni žestoka pića kao viski i tekila nisu zaostajala. Kako je manje posla tako je i atmosfera bila opuštenija. Na kraju radnog dana sam se morao pozdraviti sa svim kolegama. Bilo je pomalo tužno no svemu lijepom dođe kraj. Malo mi je žao što se rastajem sa svim tim krasnim ljudima no unatoč tome drago mi je da sam stekao nova znanja i vještine kao i iskustvo.
Dan 21
25.listopada
Zadnji dan na Cipru smo započeli odlaskom na radno mjesto,no ne kao obično nego da bi se sa svima pozdravili. Nije bilo baš svejedno kako sam se sa svima zbližio ovih dana. Nakon toga smo imali doručak, nakon kojeg smo se zaputili na mjesto zvano Blue lagoon gdje smo se vozili brodom i skakali u more. Bilo je jako ljepo jer nas je grijalo sunce ali i hladio povjetarac. Nakon toga smo imali malo slobodnog vremena koje smo iskoristili za razgledavanje i ispijanje kave. Kad smo došli kući svi smo se lijepo skupa družili i ugodno proveli zadnju večer na Cipru.
Dan 22
26.listopada
Danas smo putovali kuci. Ujutro smo se ustali i nakon doručka pozdravili sa svim našim prijateljima u hotelu što je bilo teško. Nakon toga smo se zaputili na aerodrom gdje smo prošli sve sigurnosne provjere te nakon istih ukrcali smo se u avion. Poljetanje je donijelo pomiješane emocije ,s jedne strane sam bio tužan što ostavljam iza sebe nove prijatelje i kolege ali s druge strane sam bio presretan što se napokon vraćam kući. Let je brzo prošao a nakon dolaska u Zagreb zaputili smo se put Sinja. Put do Sinja je bio jednako zabavan kao i let iz Phaposa. Na kraju sam se pozdravio sa svim svojim prijateljima. Na kraju ove avanture zahvalio bih se svim svojim kolegama koji su učinili da mi ova tri tjedna prođu kao tri sata, a ponajviše svojim dobrim prijateljima i cimerima Renatu , Davidu i Anti koji su se pokazali ne samo kao odlični prijatelji nego kao i izvanredni ljudi. Nadalje bih zahvalio svim našim profesoricama koje su za nas izdvojile svoje vrijeme i energiju te ostalima koji su učinili da mi kao grupa steknemo novo iskustvo, nova znanja i nove prijatelje.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ana Milanovic

O nama

David Bilonić