Lara Sikirica

Dan 1
5.listopada
Krenuli smo sinoć iz Sinja za Zagreb te smo stigli u kasne sate.
 Nakon toga u zračnoj luci čekali smo naš avion te smo se ubrzo ukrcali i sretno poletjeli za Cipar. Nakon 3 sata našeg leta sletjeli smo u Cipar te se potom smjestili u naš hotel. Nakon toga smo zajedno večerali i družili.
Dan 2
6.listopada
Dan smo započeli ranim buđenjem. Nakon toga otišli smo na doručak te ubrzo i na upoznavanje naših radnih aktivnosti. Upoznali smo se sa mentorima i ostalim kolegama te krenuli na radne zadatke. Dan je bio vrlo zanimljiv i ispunjen radnom atmosferom.
Dan 3
7.listopada
Dan je započeo ranim buđenjem te odlaskom na naše radno mjesto. Ubrzo nakon toga mentorica nas je pobliže upoznala sa radnim zadatcima. Analizirali smo poslovni plan, financijska stanja naše zamišljene tvrtke. Nakon završenog radnog vremena otišli smo u razgledavanje grada. Dan smo završili zajedničkim druženjem.
Dan 4
8.listopada
Danas smo imali slobodan radni dan. Ujutro nakon doručka otišli smo u obilazak grada. Jutro smo proveli na plaži te smo se ubrzo vratili u hotel gdje smo nastavili kupanje u bazenu. Nakon kupanja krenule smo u izradu našeg poslovnog plana. Današnji dan je bio vrlo produktivan i veselim se novim zadatcima.
Dan 5
9.listopada
Jutro sam započela doručkom u hotelu. Potom smo krenuli u izradbu našeg poslovnog plana kao zadatak u dogovoru s mentoricom. Nakon što smo odradili zadatak odlučili smo se za kupanje u bazenu. Ubrzo je uslijedio naš obilazak grada te odlazak na večeru. Nakon večere vratili smo se natrag u hotel te smo večer završili zajedničkim druženjem.
Dan 6
10.listopada
Novi dan započela sam ranim buđenjem za posao te doručkom sa svojim kolegama. Kada smo stigli u hotel dočekala nas je mentorica te smo zajedno pošli u sobu za sastanke. Razgovarali smo te analizirali naš poslovni plan. Nadalje, kao zadatak dobili smo razvrstavanje e-pošte. Nakon odrađenog posla otišli smo na ručak u kantinu sa našim vrijednim kolegama. Nakon ručka svi zajedno smo se vratili u naš hotel gdje smo večer završili zajedničkim druženjem.
Dan 7
11.listopada
Dan sam započela odlaskom na posao sa svojim kolegama. Kada smo stigli u hotel dočekala nas je mentorica koja nam je predstavila prezentaciju o važnosti marketinga. Nakon prezentacije dobili smo zadatak odabrati najbolje načine promocije. Nadalje, nakon odrađenog zadatka otišli smo na ručak a potom na obilazak grada i ronjenje. Dan smo završili zajedničkim druženjem.
Dan 8
12.listopada
Jutro sam započela odlaskom na posao sa svojim kolegama. Kada smo stigli u hotel odmah smo se prihvatili posla kojeg nam je mentorica zadala. Kada smo završili s brainstormingom imali smo za zadatak ispuniti dokumente u digitalnom obliku. Nakon odrađenog posla vratili smo se u hotel te večer završili zajedničkim druženjem uz bazen.
Dan 9
Novi dan započela sam buđenjem za posao. Nakon doručka mentorica nas je pokupila za posao te smo zajedno otišli u ured. U uredu smo obavljali papirologiju, te smo razvrstavali račune po mjesecima. Nakon obavljenog posla zajedno smo se vratili u hotel na ručak. Večer smo završili zajedničkim druženjem i razgledavanjem grada.
Dan 10
14.listopada
Današnji dan započela sam ranim buđenjem za posao. Nakon doručka zajedno s mentoricom otišle smo u ured. U uredu smo analizirali SWOT analizu, a potom primali klijente u ured. Nakon odrađenog posla vratili smo natrag u hotel gdje smo imali i ručak. Nakon ručka otišli smo na plažu gdje smo dočekali zalazak sunca.
Dan 11
15.listopada
Novi dan započela sam pripremom za izlet. Nakon što smo se smjestili u bus krenuli smo u razgledavanje. Prva destinacija bila je Afroditina plaža gdje smo proveli neko vrijeme. Nakon toga posjetili smo i arheološko nalazište Odeon s kojeg se protezao predivan pogled. Nadalje, zaustavili smo se u marini limassol gdje smo pojeli i ručak. Potom smo krenuli natrag u naš hotel. Kada smo stigli svi zajedno smo se zaputili na plažu gdje smo večer završili igrom odbojke na pijesku.
Dan 12
16.listopada
Danas smo imali isplaniran izlet u blue lagoon no zbog nepovoljnih vremenskih uvjeta izlet smo morali odgoditi. Ručali smo u hotelu te nakon što je kiša prestala padati krenuli smo u šetnju gradom. Nakon razgledavanja grada vratili smo se natrag na večeru te večer završili popunjavanjem upitnika.
Dan 13
17.listopada
Novi radni dan započeo je odlaskom na posao. Zajedno s mentoricom smo otišli u ured gdje smo dobili radne zadatke. Za početak imali smo pregledati potrebnu dokumentaciju a potom upisati potrebne informacije u excel. Nakon posla otišli smo u hotel na ručak gdje smo proveli ostatak dana zbog kiše.
Dan 14
18.listopada
Današnji dan započeo je radnom atmosferom. Zajedno s mentoricom stigle smo u ured gdje smo se susrele s učiteljicama koje su također iz Hrvatske. Nakon toga ispunjavali smo i pregledavali potrebnu dokumentaciju. Potom nakon posla odlučili smo posjetiti starbucks gdje smo isprobali kavu i kolač. Nadalje, razgledavali smo grad te kupovali suvenire. Večer smo završili zajedničkim druženjem uz bazen.
Dan 15
19.listopada
Novi dan počeo je ranim buđenjem za posao. Nakon doručka krenuli smo u ured s našom mentoricom. Kada smo stigli dobili smo radne zadatke te se odmah prihvatili posla. Pregledavali smo potrebne materijale i po potrebi naručivali nove. Nakon odrađenog posla te prikupljenih informacija vratili smo se u hotel. Poslijepodne smo proveli svi zajedno igrajući društvene igre.
Dan 16
20.listopada
Novi dan započeo je radnim zadatcima. Mentorica nam je po dolasku u ured zadala pregledavanje i ispunjavanje dokumentacije. Dokumente smo razvrstavali prema potrebnim mjesecima. Nakon posla otišli smo u razgledavanje grada te smo posjetili grobnicu kraljeva a potom pojeli i večeru u malla. Večer smo završili zajedničkim druženjem na balkonu.
Dan 17
21.listopada
Dan smo započeli odlaskom na izlet. Prvo smo posjetili Pano Lefkara selo gdje smo vidjeli predivne ulice te čipku po kojoj je selo poznato. Zatim krenuli smo u razgledavanje grada gdje smo se zadržali i na ručku. Nadalje, posjetili smo i Ayia Napa gdje smo isprobali i sladoled. Nakon toga slijedio je povratak u hotel gdje smo i večerali.
Dan 18
22.listopada
Novi dan započeo je doručkom uz bazen te ubrzo nakon toga odlaskom na ručak u restoran Meraki. Nakon ručka otišli smo natrag u hotel a potom na kupanje. Nadalje slijedila je šetnja plažom uz prekrasan zalazak sunca
Dan 19
23.listopada
Današnji dan započeli smo buđenjem za zoo. Svi zajedno krenuli smo u obilazak zološkog vrta te smo na kraju završili i na zanimljivoj izvedbi papiga koje su nam pokazivale svoje vještine. Nakon povratka u hotel zajedno smo otišli na večeru te dan završili igrom una.
Dan 20
24.listopada
Novi dan započeo je radno. Mentroica je mene i moje kolegice odvezla u ured. U uredu smo obavljali zadnje radne zadatke kao što je popunjavanje potrebne dokumentacije. Nakon što smo se vratili s posla zajedno smo ručali. Nadalje, poslijepodne smo proveli na bazenu, a večer smo završili večerom s profesoricama.
Dan 21
25.listopada
Jutro smo započeli ranim buđenjem za zadnji radni dan. Na poslu smo se pozdravili s mentoricom te završili našu suradnju. Kroz praksu naučili smo puno toga, stekli smo nova prijatljstva te usavršili naša znanja i vještine. Nakon vrlo uspješnog radnog dana došlo je vrijeme i za zadnji izlet. Poslijepodne smo proveli u plavoj laguni. Svi zajedno smo se družili te kupali. Nakon završetka našeg izleta vratili smo se natrag u hotel te večer završili zajedničkim druženjem uz bazen.
Dan 22
26.listopada
Jutro je započelo pakiranjem za naš povratak u Sinj. Prvo smo doručkovali u hotelu a zatim krenuli. Na areodromu smo obavili sve što smo trebali, a kada smo sletili u Zagreb uzeli smo našu prtljagu i krenuli prema busu. Put je bio dug no ipak vladala je dobra atmosfera te smo se sretno vratili svojim kućama.