Laura Radanović

Dan 1
5.listopada
Sinoć smo se iz Sinja zaputili u Zagreb, imali smo jedno stajanje za kratku pauzu. Zatim u ranim jutarnjim satima dolazimo na aerodrom u Zagrebu. Obavili smo sve potrebne provjere, te se ukrcali na avion.
Avion je kasnio te smo krenuli sat vremena kasnije, let je bio ugodan  i zanimljiv. Stigli smo na Cipar te se uputili prema našem hotelu. Smjestili smo se u hotel te imali slobodno vrijeme za šetnju i kupanje. Prvi dan je bio jako zanimljiv i uzbudljiv.
Dan 2
6.listopada
Drugi dan na ovom uzbudljivom putovanju počeo je buđenjem i doručkom. Zatim je po nas došla mentorica, te smo zajedno otišli do našeg radnog mjesta. Tamo smo se upoznali sa ostalim kolegama i našim uredom. Objašnjavli su nam kako se koriste programi kojima se služe u svom poslovanju te nam objasnili naše radne zadatke. Nakon obavljenog posla otišli smo na ručak i bazen te tamo uživali do kraja dana.
Dan 3
7.listopada
Danas smo dan započeli buđenjem i doručkom, nakon toga mentorica je došla u hotel po nas. Odvela nas je do radnog mjesta te nam pričala o analizama, financijama, osnivanju tvrtke...
 Bilo je poprilično zanimljivo, nakon toga dala nam je zadatak koji moramo obaviti do sljedećeg radnog dana, a to je izrada poslovnog plana tvrtke koja uključuje.
Dan 4
8.listopada
Današnji dan započeo je odlaskom na doručak i plažu Coral Bay. Tamo smo uživali u suncu i kupanju, po dolasku u hotel nastavili smo s kupanjem i druženjem na bazenu. Nakon odmora odradile smo dio zadatka koji mora biti gotov do ponedjeljka. Kada smo to završile otišle smo do grada sa ostatkom ekipe.
Dan 5
9.listopada
Danas sam dan započela doručkom i kavom. Zatim smo ostale na bazenu raditi zadatak koji nam je potreban za sutra. Dovršile smo poslovni plan naše tvrtke i malo uvježbale prezentaciju našeg poslovnog pothvata. Zadatak nam je bio vrlo zanimljiv i zahtjevan.
Nakon toga smo ručale i uživale na bazenu. Potom su nam se pridružili i ostali prijatelji. Svaki dan ovdje nam je sve zanimljiviji i uzbudljiviji. Veselimo se svakom novom radnom danu i druženju. Za kraj dana otišli smo do grada te tamo večerali i svi skupa se podružili. Po dolasku u hotel imali smo kratak sastanak, nakon toga otišli smo na spavanje kako bi ujutro bili spremni za novi radni dan.
Dan 6
10.listopada
Danas je novi radni dan koji smo započeli doručkom te odlaskom na radno mjesto. Radni dan bio je vrlo uzbudljiv, mentorica nam je pregledala poslovni plan. Bila je jako zadovoljna kako smo to odradile. Zatim smo malo detaljnije pričali o njemu i financijama unutar našeg pothvata. Bilo nam je vrlo zanimljivo i puno toga smo naučile, nakon toga smo se premjestili u drugi ured te tamo razvrstavali različite mailove i pregledavali ih. Nakon što smo obavili sve poslove pozdravili smo se s mentoricom te otišli na ručak. Tamo smo svi zajedno ručali te otišli natrag u hotel. Tamo smo nastavili naše druženje pored bazena, bilo nam je jako lijepo. Nakon toga usljedila je večera, ponovno druženje i odlazak na spavanje.
Dan 7
11.listopada
Dan sam započela doručkom i odlaskom na posao, tamo nas je dočekala mentorica s prezentacijom. Imale smo zadatak istražiti i zapisati načine promocije naše tvrtke. Razgovarali smo o načinu promocije putem društvenih mreža, brošura, postera i ostalih načina promocije. Bilo je vrlo zanimljivo.Zatim smo sortirali mailove, razmišljali o različitim problemima koji mogu zadesiti tvrtku i načine na koje zapravo možemo riješiti probleme. Nakon toga otišla sam kod svoje kolegice na frizuru. Zajedno smo otišle na ručak i družile se s prijateljima. Popodne smo otišli do grada, večerali i svi zajedno se podružili.
Dan 8
12.listopada
Jutro sam započela doručkom, nakon doručka otišla sam se spremiti za posao te se zaputila prema radnom mjestu. Tamo nas je dočekala mentorica s novim zadatcima. Unosili smo različite podatke u sustav, bavili se njihovim razvrstvanjem i printanjem ukoliko je to bilo potrebno. Tu je bilo dosta posla, bilo je dosta dokumenata koje je trebalo razvrstati i pohraniti.Zatim nam je mentorica održala prezentaciju o održivom poslovanju, razgovarali smo o oblicima turizma u našem gradu. Današnji radni dan bio je vrlo zanimljiv. Nakon odrađenog posla otišle smo na ručak i do trgovine. Zatim smo ostatak dana uživali u zajedničkom druženju.
Dan 9
13.listopada
Novi radni dan započela sam kavom i doručkom. Nakon toga čekali smo mentoricu koja je došla po nas u hotel i odvela nas do ureda. Tamo sam dobila razne zadatke, uglavnom su bili vezani za razvrstavanje dokumenata po datumu izdavanja, bilo ih je jako puno pa je to potrajalo. Nakon toga imale smo zadatak printati neke dokumente te ih sve zajedno posložiti. Mentorica nam je održala kratku prezentaciju. Nakon što smo obavile sve zadatke mentorica nas je vratila u hotel. Ostatak dana provele smo u druženju s prijateljima.
Dan 10
14.listopada
Novi dan započela sam doručkom i odlaskom do ureda. Mentorica nam je zadala današnje zadatke a to je bila priprema dokumenata potrebnih za rad, njihovo razvrstavanje te raspodjela. Nakon što smo uspješno obavile zadatak s dokumentima dobili smo zadatak slagati račune po nadnevku. Zatim smo s mentoricom pričale o SWOT analizi te ju ukratko proveli na primjeru naše tvrtke. Dan je bio vrlo zanimljiv i uzbudljiv. Ostatak dana proveli smo družeći se u hotelu.
Dan 11
15.listopada
Današnji dan započela sam buđenjem i spremanjem za izlet. Ispred hotela čekao nas je autobus, on nas je odvezao do Afroditine stijene. Tamo smo razgledavali i poslušali legendu, kolegica je našla i kamen te zaželila želju. Nakon toga otišli do amfiteatra Adeon te do grada Limassol. Grad je bio jako lijep, otišli smo do Marine koja izgleda vrlo luksuzna. Šetali smo ulicama i promatrali ljepote grada. Izlet je bio vrlo zanimljiv. Nakon razgledavanje uputili smo se prema hotelu. Po dolasku u hotel otišli smo na plažu te se tamo zabavljali, igrali smo odbojku na pijesku.
Dan 12
16.listopada
Danas smo se probudili uz zvuk kiše i grmljavine. Odmah nam je bilo jasno da planiranog izleta do Blue Lagoon neće bit. Tako su nam propali svi planovi za danas, pa smo se odlučili sami malo zabaviti. Svi zajedno smo se družili i igrali društvene igre. Popodne se malo razvedrilo pa smo otišli malo do grada. Dan je nakraju ispao poprilično zanimljiv i kiša nam ga nije uspjela pokvariti. Nakraju smo se pripremili za novi radni dan i otišli na spavanje.
Dan 13
17.listopada
Danas je ponedjeljak, početak novog radnog tjedna. Prvi radni dan započele smo doručkom i odlaskom do našeg ureda. U uredu smo dobile različite zadatke, za početak smo provjeravali dokumentaciju sudionika mobilnosti nekih drugih škola, provjeravali smo potpise i pečate te ispravnost podataka. Nakon toga smo unosili podatke u Excel. Nakon što smo sredile sve dokumente vratile smo se u hotel na ručak i druženje s prijateljima. Dan je bio kišovit pa smo ga proveli u hotelu družeći se i igrajući društvene igre.
Dan 14
18.listopada
Novi radni dan započela sam brzinskim doručkom i odlaskom do ureda. Mentorica nam je dala neke dokumente da ih posložimo dok ona otiđe po druge profesorice. Profesorice su sa Hvara pa nam je bilo vrlo zanimljivo. Održale su prezentaciju o njihovoj školi i mjestu. Nakon toga malo smo ih provele kroz grad te se vratile u hotel. Ostatak dana provele smo u šetnji gradom i odlaskom na kavu u Starbucks. Isprobali smo različitu tradicionalnu hranu.Bilo nam je jako lijepo. Potom smo se vratili u hotel na večeru i druženje.

Dan 15
19.listopada
Jutro smo započele doručkom i kavom. Po nas je došla mentorica koja nas je odvela do ureda, tamo smo se uobičajeno bavile različitom dokumentacijom. Danas smo imali malu inventuru, odnosno pregledavale smo materijal po uredu te naručile ono što nam je bilo potrebno. Uglavnom se radilo o sitnicama kao što je papir, toner, kemiske i slično. Dan u uredu završile smo kratkim predavanjem od strane naše mentorice. Mentorica nas je odvezla natrag u hotel gdje smo proveli ostatak dana. Danas smo imale poseban zadatak otići kupiti tortu i pripremiti iznenađenje za profesoricu kojoj je rođendan. Lijepo smo sve proslavili te otišli na spavanje kako bi se odmorili za sutrašnje radno jutro.
Dan 16
20.listopada
Novi radni dan već uobičajeno počela sam doručkom i spremanjem za posao. Mentorica nas je pokupila ispred hotela i odvezla u ured. Tamo nas je dočekala hrpa dokumenata koje je trebalo pregledati i razvrstati ovisno o namjeni i vremenu nastanka. Također provjeravali smo i potpise odoba te podatke koji se navode u dokumentima.
Zatim smo morale pregledati datoteke koje se nalaze na računalu, ukloniti one bespotrebne ili duplikate. Kada smo to napokon završile, u posjeti su nam bile profesorice s Hvara koje smo zajedno s mentoricom povele u razgledavanje grada. Otišli smo do End of Civilization, različitih plaža i manastira. Dan je bio jako uzbudljiv i zanimljiv. Ostatak dana proveli smo družeći se u sobama i na terasama. Budući da nam je sutra slobodan malo smo duže ostali budni.
Dan 17
21.listopada
Danas je naš slobodan dan koji smo proveli na izletu. Jutro smo započeli doručkom i spremanjem za izlet. Krenuli smo već oko 8 sati, prva stanica bila nam je Lefkara, predivno mjesto. Spada u TOP 30 sela europe. Mjesto je poznato po čipci, zla Jako je lijepo i ima prelijepa mjesta za fotofragrafiranje. Tu smo popili kavu te se zaputili prema Ayia Napi, jako lijep grad na obali. Tamo smo ručali i zaputili se u razgledavanje grada. Zatim smo otišli do Love Bridge koja je smješta uz aya napia. Tu smo se slikavali i vratili natrag u hotel. Tamo smo se malo podružili i otišli na spavanje.

Dan 18
22.listopada
Novi dan na našem putovanju započela sam doručkom i kavom. Budući da naš ured ne radi vikendom za nas to znači slobodan dan koji bi trebali iskoristiti na najbolji mogući način. Odmah nakon doručka otišla sam do rive prošetati i kupiti poklone za povratak u Hrvatsku. Vratila sam se u hotel, tamo sam ručala i kupala se na bazenu. Zatim je došao ostatak ekipe te smo se svi zajedno zabavljali te otišli na spavanje.
Dan 19
23.listopada
Danas je slobodna nedjelja rezervirana za odlazak u zološki vrt. Tamo smo proveli cijelo jutro gledajući različite životinje. Bilo je ptica, riba, lavova, tigrova, lemura...Sve u svemu bilo je vrlo zanimljivo, imali smo priliku odgledati papagaj show koji je bio jako zanimljiv. Zatim smo ručali u hotelu te se zajedno družili na bazenu. Zatim smo večerali i nastavili druženje u sobama.
Dan 20
24.listopada
Novi radni tjedan započela sam buđenjem i  spremanjem za današnji dan na poslu. Nakon doručka mentorica je došla po nas te nas odvezla u ured. Tamo smo razvrstavale raznu dokumentaciju, pregledavale ispravnost i kopirale te printale dokumente. Također smo izrađivale certifikate za naše kolege s njihovim podatcima.Nakon završenog posla vratila sam se u hotel na ručak te se ostatak dana družila s prijateljima.
Dan 21
25.listopada
Zadnji radni dan na Cipru otišle smo na posao te se pozdravile s našom mentoricom koja je svo ovo vrijeme bila s nama. Pomogla nam je u svemi što smo radile tokom svih dana na Cipru. U uredu smo se zadržale kraće nego inače.
 Po povratku u hotel dočekao nas je vozač s kojim smo otišli do Blue Lagoon, tamo smo se ukrcali na brod. Kada smo došli do tog mjesta, okupali smo se te spuštali niz napuhanac. Bilo je jako dobro. Kada smo se vratili u hotel družila sam se s prijateljima. Predvečer je došao naš partner kako bi nam uručio certifikate za odrađenu praksu. Malo smo popričali s njim, a nakon što je otišao nastavili smo naše druženje.
Dan 22
26.listopada
Jutros smo se probudili jako rano s pomješanim emocijama, u isto vrijeme bili smo i sretni i tužni. Danas je naš dan za povratak u Hrvatsku, bili smo sretni što idemo jer smo se svi zaželili svojih domova, prijatelja, obitelji i kućnih ljubimaca. A tužni smo bili jer napuštamo mjesto s jako puno lijepih uspomena, dosta smo se zbližili i s radnicima hotela pa nam je bilo teško oprostiti se od njih. Morali smo krenuti na aerodrom, tamo smo čekali naš let. Trajao je oko 2ipo sata, kada smo napokon sletjeli u Hrvatsku, osjetili smo veliko olakšanje. Bili smo jako sretni i zadovoljni. Odmah pri izlasku s aerodroma dočekao nas je vozač koji nas je odvezao do Sinja, cijelim putem smo pjevali i zabavljali se. Prepričavali smo neke najsmješnije događaje s Cipra i zaključili da će nam ti dani sigurno nedostajati. Kako smo se približavli Sinju naše uzbuđenje je bilo sve veće, kada smo napokon stigli ugledali smo roditelje koji su nas s veseljem dočekali. Svi zajedno smo se pozdravili i krenuli svojim kućama. Tamo sam prepričavala događaje, podijelila poklone koje sam kupila i otišla na spavanje. Sve u svemu Cipar ću gledati kao jedno prelijepo iskustvo puno uspomena. Za kraj želim se zahvaliti i profesoricama Antoniji, Jeleni i Nadi koje su bile dio ovog projekta a posebice profesorici Mariji koja je zaslužna za ovaj projekt i priliku koju sam dobila. Hvala❣