Lucija Kunac

Dan 1
5.listopada
Krenuli smo iz Sinja u kasne sate za zračnu luku Zagreb gdje smo čekali naš let za Cipar.Nakon onbavljenih obveza za let ubrzo smo i poletjeli.Nakon dugog i iscrpljujućeg leta stigli smo u naš hotel gdje smo se ugodno smjestili.Malo smo razgledavali hotel i plažu i zabavili se.Nakon iscrpljujućeg dana smo večerali i družili se.
Dan 2
6.listopada
Nakon sto smo pojeli doručak krenuli smo u hotel na prvi radni dan.Prvo smo razgledavali hotel pa smo upoznali mentore i mjesta gdje cemo raditi.Pokazali su nam aparate koje koriste i kako rade.Pricali smo u zaštit na radu te smo krenuli na ručak.Nakon ručka smo popodne proveli na bazenu.Večerali smo i prošetali gradom nakon toga smo došli u hotel i družili se.
Dan 3
7.listopada
Drugi radni dan smo došli u salon u jutarnjim satima.Pripremili smo se za rad.Mentori su nam pokazali njihove proizvode i objasnili kako se koji koristi.Vidjeli smo njihovu tehniku rada i način izrada raznih frizura.Kad je završila smjena stigli smonu hotel na ručak.Nakon ručka smo odmarali i otišli smo vidjeti znamenitosti grada.
Dan 4
8.listopada
Treci radni dan je bio jako zabavan.Prvo smo došli u spa centar zatim sam otišla u frizerski salon.Kada sam došla počistila sam radna mjesta,stolice,bazen.Optala sam klijentici kosu te promatrala zanimljivu tehniku rada fenom i radenja lokni cetkom.Nkon toga sam gledala boje i mjesala smjesu.Bilo mi je jako zanimljivo i ugodno u salonu.Nakon prakse otisla sam na prekrasnu plazu nakon toga sam došla u apartman i otišli u šetnju do grada i proveli se jako lijepo.

Dan 5
9.listopada
Četvrti radni dan.Probudila sam se u 8 sati te doručkovala.Nakon doručka sam otišla na bazen i nakon toga spremala za praksu.U 1 ipo smo krenule na praksu te svratile u menzu pojesti ručak.Kada sam došla u salon čistila sam,pospremala rucnike,mjesla boje i vidjela pokrete šišanja.Nakon radnog vremena smo otišli u hotel večerali i družili se.
Dan 6
10.listopada
Peti radni dan zapoceo je dolaskom u salon.Kad sam ostavila svoje stvari odma sam krenula sa poslom.Prvo sam složila ručnike i pospremila ih na police.Dosla je klijentica na bojanje,pripremala sam boju,upoznala sam se s novim tehnikama rada i bojama koje do sad nisam upotrebljavala.Nakon toga sam prala boju klijentici te stavljala polreljev.Nakon prakse sam ručala te popodne provela družeći se s prijateljima.Navečer smo se prošetali do grada.Tako je završio još jedan dan na Cipru i radujem se novom radnom danu.
Dan 7
11.listopada
Šesti radni dan sam otišla na doručak u hotel.Nakon doručka sam otišla u salon.Kada sam došla gledala sam brojeve boja.Nakon toga sam klijentici nanosila boju na kosu.Odjelila sam pramenovre te na svaki posebno nanosila boju.Nakon toga je boja stala pola sata te sam je isprala.Iza sam drugoj klijentici prala kosu te fenirala i peglala.Počistila sam salon i bila gotova sa radnim vremenom.Nakon prakse sam otišla na ručak te smo se družili u apartmanu do večernjih sati.
Dan 8
12.listopada
Sedmi radni dan započeo je odlaskom u salon.Kada sam došla u salon gledala sam proizvode za kosu.Radila sam kovrče s figarom na ekstenzijama.Bio je čudan osjećaj.Nakon toga sam gledlaa izradu balajaga.Pripremala sam folije za izradu i pribor.Također sam stavljala preljev na kosu.Nakon radnog dana sam otišla u hotel na ručak te popodne smo proveli pored bazena i igrali igre.
Dan 9
12.listopada
Osmi radni dan započeo je doručkom.Nakon doručka smo krenuli u hotel.Kada sam došla u salon krenula sam s radom.Na plaži sam djelila promotivne brošure za salon.Kad sam došla u salon komunicirala sam s klijentima i pričala o frizurama.Naučila sam puno novih riječi i izraza.Poboljšala sam komunikaciju s ljudima,te sam klijente upoznavala s raznim tehnikama frizura.Nakon prakse smo bili u menzi i pojeli rucak.Nakon toga smo otišli do grada.Družili smo se u apartmanu te se radujem novom radnom danu.
Dan 10
14.listopada
Deveti radni dan.Nakon doručka sam krenula u novi radni dan.Dolaskom u salon sam klijentici oprala kosu te napravila osnovu frizure.Nakon toga sam gledala mentoricu kako dovoršava frizuru.Zatim sam prala folije nakon izrade balyaga.Gledala sam izradu muške frizure i novih tehnika.Na kraju radnog dana sam mentorici stavlja preljev na kosu te je fenirala.Nakon prakse sam došla u hotel te družila se s prijateljima.
Dan 11
15.listopada
Plan za 10. dan na Cipru bio je izlet. Krenuli smo nakon doručka. Prvo odredište bila je Afroditina plaža, najljepša plaža Cipra. Nakon obilska plaže krenuli smo prema arheološkom nalazištu, malom atriju u kojem su se odigravale brojne predstave.
 Zatim smo krenuli prema gradu Limassol, jednoj od najvažnijih luka Europe. Razgledavali smo marinu, te izložbu brodova. Nakon povratka u hotel ručali smo i krenuli na plažu. Tamo smo se zajedno družili i igrali odbojku na pijesku.
Dan 12
16.listopada
Dan na Cipru smo planirali provesti na brodu vožnjom u Plavu lagunu.No kiša nas je spriječila.Bilo je oblačno cijeli dan.Nakon ručka kada je stala kiša prošetali smo se do grada te posjetili veliki most i špilje.Na povratku kući kiša je opet počela te smo svi sjedili u apartmanu i družili se.
Dan 13
17.listopada
Danas sam se probudila spustila na doručak te krenula na posao. Kada sam došla u salon slozila sam rucnike. Zatim sam posložila boje i hidrogene.Primjetila sam da su boje drugačije nego u Hrvatskoj.U bojama su upute s unutrašnje strane korica kutije.Mješala sam boju za korjen i blajh za pramenove.Nakon toga sam prala folije i počistila salon.Nakon prakse smo došli u hotel na ručak te kišovito popodne priveli u apartmanu.
Dan 14
18.listopada
Danas sam se ustala i otišla na doručak.Nakon doručka sam krenula prema hotelu.Kad sam došla u salon gledala sam katalog boja i gledala koje boje imamo u salonu.Zatim sam gledala muško šišanje.Nakon toga sam mješala boju i posebni hidrogen za preljev te nanonsila na kosu.Nakon 20 minuta sam isprala preljev te stavila silver šampon i silver masku na kosu.Klijentici sam nakon pranja na kosu stavila kremu za ravnanje kose,isfenirala sam kosu i stavila sprej prije peglanja.Za kraj radnog dana sam klijentici oprala kosu i isfenirala.Tmurno popodne smo preveli u hotelu igrajući igre i družeći se.
Dan 15
19.listopada
Moj današnji dan je počeo ranim buđenjem i doručkom.Nakon doručka krenula sam sa prijateljicom prema salonu.Kada smo došle pokazala sam joj boje i odabrala boju koja joj odgovara.Pripremila sam je za bojenje,te napravila boju.Mješala sam tri boje i dodala hidrogen.Bila sam uzbuđena a u isto vrijeme i nervozna jer sam sama mješala boje nakon što mi je mentorica objasnila kako trebam zamješati boju.Stavila sam rukavice i kutu i krenula raditi.Prvo sam obojala korjen tamnijom bojom da prekrije svjetle vlasi.Nakon toga sam nanosila boju na vrhove.Dok je boja stala počistila sam salon i složila nove ručnike.Došlo je vrijeme za pranje kose.Dva puta sam šamponirala te stavila regenerator.Isfenirala sam joj kosu,stavila sprej koji se koristi prije ravnanja kose te je ispeglala.Nakon toga sam klijentici radila lokne i radila završni oblik frizure.Sa mentoricom sam razgovarala o bojama i hidrogenima.Naučila sam nove stvari i zbog toga sam jako sretna,nadam se da ću još novih stvari naučiti.Imala sam priliku vidjeti stavljanje umetka na kosu.Nakon prakse sam otišla na ručak i još jedno kišovito popodne provela družeći se sa prijateljima.Radujem se novom radnom danu i nadam se da ću vidjeti i naučiti još novih tehnika.
Dan 16
20.listopada
Danas smo imali dan za izlet.Nakon doručka smo krenuli prema selu Pano Lefkara,u selu smo vidjeli prekrasne ulice pune cvijeća i čipku po kojoj je to selo poznato.Nakon obilaska sela krenuli smo prema Ayia Napi preljepom gradu,također ga zovu grad mladih.Kada smo došli imali smo slobodno vrijeme za razgledavanje.Prošli smo rivom punom štandova te se prošetali ulicama koje su raznovrsno uređene šarenolikim restoranima.Vidjeli smo i veliki lunapark te prekrasnu plažu.Nakon Ayia Nape krenuli smo prema Love Bridgu sa kojeg smo imali preljepi pogled na more.Nakon dugog dana razgledavanja umorni smo krenuli prema hotelu,vožnja do hotela je bila duga ali zabavna.Kada smo došli u hotel večerali smo okupali se u bazenu i krenuli u apartmane na spavanje da budemo odmorni za novi radni dan.
Dan 17
21.listopada
Današnji dan je započeo doručkom i odlaskom na praksu.Kada sam došla u salon pripremila sam radna mjesta izvadila opremu i složila noce ručnike.Došli su mnogi novi proizvodi i mentorica mi je objašnjavala njihovu svrhu.Neke od njih sam orvi put vidjela.Nakon toga je došla jedna klijentica pripremila sam je za bojenje te joj kasnije isprala boju.Gledala sam izradu svečanih lokni i završnog oblika frizure.Kada je klijentica bila gotova počistila sam radno mjesto i pribor da sve uredno čeka sljedećeg klijenta.Dok smo čekale klijenta ja i mentorica smo pričale o salonu,razlici proizvoda u Cipru i Hrvatskoj.Također smo jedna drugu učile neke riječi na našim jezicima.Zabavile smo se i tako je prošlo vrijeme.Sljedećeg klijenta sam pripremila za šišanje,stavila sam mu ogrtač i pripremila mašinicu i određene nastavke.Gledala sam kako šefica šiša i njene tehnike.Našem boravku na Cipru se bliži kraj i tužna sam zbog toga.Vidjela sam i naučila puno novih stvari koje možda nikad nebi vidjela i vrlo sam zahvala mentorici zbog toga.Nakon prakse sam otišla na ručak i iza ručka smo u grupi otišli posjetiti Grobnice Kraljeva,gdje smo se družili i zabavili iza toga smo otišli u malla te prošetati na rivu.Kada smo došli u hotel proslavili smo profesoricin rođendan svi zajedno uz pjesmu i krenuli na spavanje da budemo odmorni za novi dan.
Dan 18
22.listopada
Jutro sam započela ranim buđenjem i kavom.Nakon toga sam se spremila i krenula prema hotelu.Kada sam došla u salon gledala sam žensko šišanje,gdje sam vidjela drugačiju tehniku odjeljivanja kose.Nakon par minuta je došao klijent na šišanje kose,pripremila sam aparate na za šišanje na radno mjesto i klijentu stavila ručnik i ogrtač.Gledala sam muško šišanje s prjelazima te nakon šišanja počistila radno mjesto.Po prvi put sam radila muško šišanje s prijelazima.Bila sam jako nervozna i uzbuđena ali uz pomoć mentorice sve je dobro završilo.Frizura je ispala super.Nakon toga sam počistila radno mjesto i nastavila s poslom oprala sam te osušila kosu klijentici i pripremila boju za zadnju klijenticu.Nakon prakse smo proveli vrijeme na bazenu te smo otišli u apartman i pili kavu.Večer smo proveli u apartmanu uz muziku družeći se.
Dan 19
23.listopada
Dan smo odlučili provesti dan u zološkom vrtu.Nakon doručka smo krenuli prema zološkom.Kada smo došli krenuli smo razgledavati vidjeli smo mnoge životinje kad smo završili sa razgledavanjem pogledali smo show s papigama.Nakon zološkog smo došli u apartman i popodne proveli kupajući se u bazenu i druženjem u apartmanima.
Dan 20
24.listopada
Zadnji radni dan na Cipru je prošao vrlo stresno i emotivno.Ujutro sam se probudila i otišla na praksu,pomogla sam mentorici oko svečanih frizura za vjenčanje i gledala kako jedna djevojka šminka.Nakon toga je bila kljentica na bojanju prala sam joj kosu,stavljala preljev i sušila kosu.Na kraju radnog dana sam se pozdravila sa mentoricom slikale smo se i snimile video.Pozdravljanje je bilo emotivno i tužno.Jako mi je drago da sam upoznala tako dobru i predivnu osobu i zahvalna sam joj na svemu što me naučila.Nadam se da će mo se nekad opet sresti.Na polasku kući zovnula me i dala mi mali poklon.Nakon toga sam krenula u apartman i popodne provela na bazenu s prijateljima.Večer smo proveli u gradu i zabavili se.
Dan 21
25.listopada
Novi dan na Cipru je bio savršen.Napokon smo uspjeli otići u Blue Lagoon.Došli smo do luke i ukrcali se na brod.Do mijesta gdje smo se kupali trebalo nam je sat vremena.Kada smo došli spuštali smo se niz tobogan u more.Imali smo preljep pogled s broda.Krenuli smo nazad prema luki.Dok smo čekali bus imali smo slobogdnog vremena i sjeli smo popiti kavu i pojesti sladoled.Došli smo nazad u apartman i popodne smo proveli pakirajući stvari.Navečer smo dobili certifikate i još se malo družili.
Dan 22
26.listopada
U rano jutro smo se probudili i otišli na doručak.Pozdravili smo se s osobljem u hotelu.Svima smo se zahvalili na svemu što su nam omogućili.Krenuli smo prema aerodromu s busom.Kada smo došli čekirali smo se i krenuli u avion.Let je bio dug i iscrpljujuć.Svi smo jedva čekali doći svojim kućama ali nam je žao što smo se rastali.Vožnja do Sinja je bila duga i zabavna.Družili smo se i slušali pjesme.Hvala svima na najlijepsim trenutcima i profesoricama što su bile tu za sve što nam je trebalo.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ana Milanovic

O nama

David Bilonić