Magdalena Knezović

Dan 1
5.listopada
5.10 smo krenili iz sinja u 1h navecer i putovali sa busom  sretno do zracne luke u zagrebu. Kada smo stigli do zracne luke u 5 h  ujutro imali smo  kratko slobodno vrijeme. Te smo obavili  checkin prije polaska na Cipar. 
Pola sata prije polaska ukrcali smo se u aviona  te sretno i veselo krenili za Cipar. Nakon dugog putovanja u avionu smo stigli na Cipar u zracnu luku. Sacekao nas je vozac koji nas je vozio do hotela. Kada smo stigli u hotel raspakirali smo se i odmarali se od putovanja. Imamo velika ocekivanja da ce mo nauciti na praksi zato se veselimo prvom danu. Krecemo u nove pobjede!!
Dan 2
6.listopada
Danas nam je bija prvi dan prakse. Jedva sam čekala kreniti i učiti. Upoznali smo mentora i jako divne ljude. Sa našim mentorom smo krenili sa zaštitom na radu te krenili upoznavati salon. Sa salonom i našim mentorom smo jako zadovoljni i dobili smo više od očekivanog. Upoznali smo sve aparate koji se koriste u salonu u kojem idemo na praksu i koju ćemo obavljati sva tri tjedna. Jako se veselimo i očekivamo da ćemo dosta toga naučiti.
Dan 3
7.listopada
Drugi dan prakse je krenio s doručkom te smo se spremili i krenili na praksu u hotel. Pokazivali su nam aparate kako se koriste kod njih. Bilo je raznih frizura koje smo pozorno pratili jer želimo sve vještine prenijeti u naš grad. Jako su me iznenadile njihove frizure. Sa klijentima sam se jako dobro sporazumila te i oni mene. Naši mentori su nam sve pokazivali i objašnjavali i jako nam je drago što imamo ovako predivnu priliku za naučiti. Naši mentori su nam dali pauzu za marendu i to jako cijenimo. Nakon naše prakse smo krenili put hotela ručati i prošetati u grad vidjeti razne znamenitosti koje su nas oduševili. Danas smo dosta toga vidjeli i naučili i nadamo se da ce moj dosta toga. Sutra sretno krećemo na treći dan prakse. 🙃
Dan 4
8.listopada
Treći radni dan sam započela s doručkom. Nakon ukusnog doručka krenila sam na praksu u hotel. Gledala sam  razne frizure, čistila sam salon, dodavala nove proizvode na policu i slagala ručnike  za frizerski salon. Mentor me je zamolili da im pomognem pripremiti klijente za bojanje i šišanje. Te sam bila tu prisutna gledala  i ako nešto za treba da mu dam. Naši mentori nam pokazuju razne tehnike kako je bolje za kosu klijenta i nas. Nakon prakse uputila sam se u hotel na ručak te sma malo odmorila nakon ručka  te krenila se družiti sa ekipom na bazen. Nakon bazena smo se krenili družiti i večerati. Veselim se četvrtom radnom danu. Lp 🙃
Dan 5
9.listopada
Četvrti dan prakse je započeo sa doručkom te odlaskom u hotel na praksu. Danas na praksi smo radili na klijentima. Radili smo pletenice i prali kosu. Te slagali ručnike za naše klijente da budu čisti i uredni. Vrijeme na praksi mi je prošlo jako brzo jer je bilo jako zanimljivo. Nakon prakse smo došli u hotel ručati i malo se odmoriti. Nakon odmora smo svi zajedno krenili u grad. Veselim se sljedećem danu. ☺️
Dan 6
10.listopada
Peti dan sam krenula sa doručkom. Moja smjena prakse je bila popodnevna pa sam jutro provela sa kupanjem i odmaranjem. Ručala sam i krenula na praksu i hotel. Danas na praksi sam bojala i pomagala svojoj mentorici u svečanoj frizuri te sam ostalim klijentima prala i fenirala kosu. Sredila sam salon i dezinficirala predmete da sutra budu uredni i čisti. Dosla sam u apartman i krenula večerati te ostatak veceri sam provela sa druženjem. Veselim se sljedećem danu naše prakse.
Dan 7
11.listopada
Šesti radni dan sam provela sa ranim ustajanjem i krenula na doručak te sam se spremila za praksu i otišla u hotel. Salon je danas odlično radija pa je bilo dosta posla ali smo i dosta toga naučili. Prala sma kosu, fenirala, pletenice radila te velne. Na kraj smjene sam morala srediti cijeli salon te onda kreniti u apartman. Ručala sam i odmorila se te ostatak vremena provela sa profesorima i prijateljima. Jako mi je ugodno u salonu zato se veselim sljedećem danu.
Dan 8
12.listopada
Sedmi radni dan sam započela sa ranim ustajanjem. Kada sam doručkovala krenula sam na praksu u hotel. Dan je bio jako dug i zanimljiv. Vrijeme na praksi mi je brzo prolazilo jer je bilo dosta posla pa sam se fokusirala na radove od mentorice. Mentorica mi je precizno pokazivala radove koje je izrađivala te sam pozorno pratila i pomagala joj u izradi te sam za kraj sama napravila jednu svecanu frizuru s kojom sam vrlo zadovoljna. Za kraj smjene sam uredila i pospremila salon te krenila u hotel. Kada sam došla u hotel ručala sam te se odmorila. Nakon odmora sam sa prijateljicom krenula u obilazak našeg dijela grada. Veselim se sljedećem radnom danu.
Dan 9
13.listopada
Osmi radni dan sam krenula sa ranim dizanjem i polaskom na strucnu praksu. Na praksi je bilo jako zanimljivo radila sam svečane frizure, fenirala,pletenice radila, prala kosu te pomogla mentorici u izradi pramenova. Bilo je jako zanimljivo i interesantno kako oni sve rade. Nakon radnog dana sam krenula u hotel i odmorila se te ostatak dana provela sa prijateljima. Veselim se sljedećem radnom danu!!
Dan 10
14.listopada
Deveti radni dan mi je krenila sa ranim ustajanjemć i odlaskom na praksu. Današnja praksa je bila jako zanimljiva. Klijentima smo napravili svečane frizure za svadbu koja se odvijala u hotelu. Sve smo pripremili za izradu frizura. Radili smo nekih desetak svečani frizura koje su bile jako zanimljive i interesantne. Cilijelo radno vrijeme se odvijalo za svečane frizure. Svojom mentorici sam pomagala u izradi frizura koje su bile jako uspiješne. Sa svim klijentima sam se odlično sporazumila na engleski jezik. Te su klijenti iz salona izašli jako zadovoljni.Svi klijenti imaju razumijevanje za nas učenike i stvarno smo zadovoljni sa mentorom i klijentima sto su nas prihvatili.   Na kraj smjene sam sredila cijeli salon da nas sutra dočeka uredan.  Došla sam u hotel i ručala te sam odmorila se i krenula na bazen sa prijateljima. Veselim se sljedećem danu ☺️
Dan 11
15.listopada
Jedanaesti dan mi je započeo sa također ranim dizanjem ali ne odlaskom n posao. Kada sam doručkovala krenuli smo ispred našeg hotela sačekati bus i krenuli u nove avanture. U busu su bile tri ekipe iz različitih zemlji. Prva destinacija nam je bila AFRODITINA plaža za koju smo imali slobodno vrijeme razgledati je. Plaža je prekrasna te ima odličan pogled. Sa afroditine plaže n povratku u bus sam ponijela kamenčić za uspomenu i te smo cijela grupa se slikala za uspomenu. Druga destinacija naše avanture je bila EPISKOPI LIMASSOL koja je također bila zanimljiva ali i velika za razgledavanja. Razgledavali smo limassol koji je također bija jako zanimljiv te smo za kraj opalili jednu sliku smo da je zabilježimo. Treća destinacija naše avanture je bila centra grada limassola koju smo obilazili i bilo je jako dosta brodova te smo ručli i krenuli na povratak u hotel. Jako se veselim sutrašnjem danu jer krećemo u joše jednu avanturu❤️
Dan 12
16.listopada
Dvanaesti dan mi je započeo sa također ranim dizanjem i slobodnim danom. Kada sam se digla rano ujutro da bi se spremila za polazak razočarala sam se jer je vanka padala jaka kiša i naša današnja avantura je propala ali smo se mi snašli da nam je bilo jako odlično. Kiša je cijeli dan padala ali je i prestala neko vrijeme pa je dio ekipe odlučio prošetati. Tokom šetnje smo planirali odlazak u zoo ali nažalost kada smo došli u apartman da bi se spremili i skupili ostali dio ekipe nažalost nam je kiša opet poremetila jedan dio naše avanture ali smo se mi ipak snašli. Ostatak dana smo odlučili provesti u ugodnom druženju sa našim profesoricama igrali smo na karte i zezali se. Nažalost nam je kiša poremetila planove ali se nadamo da do sljedećeg vikenda da ćemo ići na brod na koji smo danas planirali dan je prošao odmarajući i jako zanimljiv. Sutra je dan za povratak na praksu i jako se veselim☺️
Dan 13
17.listopada
Moj jedanaesti radni dan je počeo sa ranim ustajanjem i odlaskom na posao u hotel. Kada sam došla u frizerski salon bilo je poprilično dosta naruđbi ali i oni koji nikad nisam radila. Mentorica mi je pokazala i naučila me kako skidati i stavljati ekstenzije koje nikad nisam radila te mi je dala da probam  to je rad koji traje 2 do 3 sata i jako je bilo zanimljivo. Jako me dobro ide i jako sam zadovoljna sa svojim uspjehom  na Cipru. Sa svojom mentoricom sam stavljala i češljiće u kosu za visoki rep koje također nikada nisam radila ni imala priliku tako nešto raditi kao ekstenzije i češljiće. Moja mentorica mi je jako precizno i polako pokazala kako se radi i jako sam zadovoljna također mi je mentorica dala da obojam i sredim klijenta mentorica je bila jako zadovoljna mojim radom. Sa klijentima se sporazumim vrlo dobro te i oni mene razumiju. Za kraj radnog dana sam uredila salon jer je to dio našeg posla dezinficirati i vratiti sve na svoje mjesto. Kada sam došla u hotel ručala sam i odmorila se te sa prijateljima krenula u drugi obilazak predivnog grada. Veselim se sljedećem danu ☺️
Dan 14
18.listopada
Dvanaesti radni dan je zapoceo sa ranim dizanjem i odlaskom na praksu. Danas je na praksi bilo jako zanimljivo i raspoloženo za druzenje sa mentoricom. Na praksi smo radili bojanje izrasta i duzi u cijele kose te preljev na pramenove. Mentorica mi je pokazala kako najbolje obojati kosu te preljev koji smo stavljali samo na dužinu. Mentorica mi je pažljivo pokazala te ostatak prepustila meni. Moji današnji zadaci su bili jako uspiješni i jako sam zadovoljna sa samom sobom te sa mojom mentoricom. Vrijeme na praksi prolazi brzo jer cijelo vrime nešto novo učim. Za kraj smijene sam očistila i pospremila salon te sretno i veselo krenula u apartman. Nakon popodnevna odmora sam provela u druženju sa prijateljima. Veselim se sutrašnjem radnom danu kojeg željno iščekujem.
Dan 15
19.listopada
Moj trinaesti radni dan krenu je sa ranim dizanjem i odlaskom na praksu u hotel. Moji današnji radovi su također bili jako uspiješni i napredni. Danas smo radili pranje i feniranje kose, velne, uzdignuti val i balayage s preljevom te jedne pletenice. Moja draga mentorica mi je detaljno i pažljivo pokazala radove te je dio radova prepustila meni.Na kraj smijene sam pospremila radna mjesta da bi nas za sutrašnji dan sve dočekalo sterilizirano i čisto te sam krenila u hotel na ručak. Svaki dan sam sve bolja i bolja zahvaljujući mojoj mentorici koja me uči sve ovo vrijeme dani idu kraj dolazi ali će mo zahvaljujući mentorici dosta toga naučiti. Ostatak dana sam provela u druženju i šetnjom kroz grad. Veselim se sljedećem radnom danu koji će također biti jako uspješan.
Dan 16
20.listopada
Moj četrnaesti radni dan je također započeo sa ranim dizanjem i odlaskom na posao. Dan je prošao jako veselo i fantastično. Danas na praksi sam učila šišati muške bilo je jako zanimljivo ali me malo teže ide prijelaz ali napredujem uz pomoć moje mentorice. Bila je jedna svečana frizura koju sam također pomogla izraditi mojoj mentorici te sam kolegici oprala kosu i isfenirala. Za kraj smijene sam pospremila svoj salon i sterilizirala materijal koji se koristio danas. Kada sam došla u hotel ručala sam te sa prijateljima otišla u obilazak grobnica. Za kraj dana smo našu predivnu prošesoricu Mariju iznenadili sa poklonima za rođendan te ostatak dana proslavili u druženju povodom rođendana profesorice koja je jako ponosna na nas. Nakon druženja smo krenuli spavati jer nas sutra čekaju nove avanture.
Dan 17
21.listopada
Današnji dan nam je započeo sa ranim dizanjem i odlaskom ne na posao nego na još jednu našu avanturu. Kada smo se ukrcali krenili smo u jednu dužu vožnju do našeg odredišta koje se zove PANO LEFKARA, LARNACA CYPRUS. Taj dio obojenog sela je jedan među popularnijima jednostavno grad pun boja. Poznat je po čipki  i kako su bake učile šivati svoju djecu. Obojeno selo je prekrasno bilo nam je predivno i zanimljivo te nam je jedan stariji čovjek podijelio šipke i jako smo bili sretni. Nakon obilaska obojenog sela krenuli smo u sljedeću avanturu a to je centar grada  Cipra koji je  isto prekrasan te smo posjetili rivu i imali dovoljno vremena za ručak. Nakon centra grada Cipra krenuli smo u sljedeću avanturu  zvana AYIA NAPA. Ne mogu opisati koji je to pogled jednom riječi savršen na predivno more i puno stijena pojeli smo sladoled i krenuli u svoj hotel. Naravno put je bija dug ali nije bilo dosadno uz dobru ekipu. Današnji dan je bija predivan toliko lijepih mjesta a i ljudi. Svi smo jako zadovoljni sa današnjim iskorištenim vremenom. Dobra ekipa i dobra mjesta. Na svakoj lokaciji smo se slikali jer bez slike kao da nismo bili haha. Sve naše slike i videje pogledajte na našim profilima instagramu i fecebooku. Dan je brzo prošao došli smo u naš hotel večerali i nastavili se družiti do ograničeneog vremena jer ujutro krećemo na praksu. Dan je prekrasan i svaka minuta dobro iskorištena. Sutra krećemo u nove pobjede..
Dan 18
22.listopada
Moj petnaesti radni dan je započeo s također ranim ustajanjem i odlaskom na jos jednu praksu bližimo se kraju a znanje dobro napreduje. Danas na praksi sam radila svečanu frizuru i polu rep frizura je vrhunski ispala i jako sam zadovoljna sa svojim radom te sam vježbala muško šišanje koje mi je mentorica pažljivo pokazivala te sam oprala i ispefinarala klijentica je imala jako gustu kosu rad je bija malo sporiji ali uz pomoć moje mentorice sve smo stigli na vrijeme. Nakon što sam sredila salon krenula sam u svoj apartman odmoriti i ostatak dana provesti u druženju sa prijateljima na bazenu. Veselim se sljedećem danu radnom danu.
Dan 19
23.listopada
Danas je dan krenuo sa veselim i uzbudljivim dizanjem i odlaskom na jedno rekrasno mjesto ZOO. Kada smo se spremili ukrcali smo se u bus i krenili prema našem odredištu ZOO još jedan vesela avantura. Kada smo došli u zoo kupi smo karte i veselo krenili u obilazak svih životinja. U zoo sam vidjela razne vrste ptic, žirafe, krokodile, koze, bikove,zmije, šišmiše, slona, majmune... te i ostale razne životinje. Htjeli smo vidjeti medvjeda ali njegovo misto je bilo prazno jer dolazi uskoro. U zoo smo gledali koncert sa papigama i sovama bilo je jako zanimljivo kako su te papige jako pametne i znaju pričati jako sam se oduševila. Naš obilazak u zoo je trajao 3 sata koja su jako brzo prošla ali bilo je jako zanimljivo. Ostatak dana knakon zoo provela sam u druženju sa prijateljima i našim profesoricama. Zadnje dane sitno brojimo li ih maksimalno iskorištavamo čeka nas još jedna vesela avantura za kraj i jedva čekam. Jako se veselim sljedećem radnom danu i sljedećem izletu.
Dan 20
24.listopada
Današnji dan je krenio sa ranim dizanjem i odlaskom na praksu u naš hotel naš predzadnji dan. Predzadnji dan je krenio radno ali i veselo. Danas na praksi sam radila lokne, prala kosu i fenirala te pomogla mentorici u bojanju te sam mišala boje. Za kraj smijene sam počistila cijeli salon i krenula u hotel. Nakon odmora i ručanja sam se družila s prijateljima. Zadnje dane sitno brojimo a i našu praksu sutra koji je zadnji dan. Jako mi je žao jer sam dosta naučila iz ovog projekta ali nažalost bliži nam se kraj. Jesam i nisma vesela jer se sutra opraštam od salon i naše predivne mentorice koja nam je dosta toga pokazala i naučila me. Sutrašnji dan se brzo bliži.
Dan 21
25.listopada
Moj posljednji dan na predivnom Cipru je također započeo sa ranim dizanjem i odlaskom na oproštajne sa mojom mentoricom u salon. U salonu sam se oprostila sa svojom mentoricom i svim predivnim kolegama koji su također nas podučavali u mom zanatu. Mentorica nam je rekla puno divnih i predivnih riječi za nas kako smo dobre,vridne i poslušne. Jako je zadovoljna mojin trudon i uspjehom na praksi. Jako sam zahvalna svojom mentorici što me naučila biti samostalna u svom zanatu i sto me naučila dosta novih stvari za raditi to mi jako puno znači. Mentorici i ostalom timu u našem salonu je bilo jako žao što odlazim također i meni. 21 dan je brzo prošao kao da smo jučer došli ali i dosta toga naučili u samom ovom projektu koji vrijedi. Sa našom predivnom mentoricom smo popili zadnju oproštajnu kavu te nam mentorica zažežlila puno sreće u budućnosti također i mi njoj. Nakon odlaska sa prakse sam krenula se spremiti u hotel. Nakon spremanja sam krenula u još jednu veselu avanturu za kraj koj je bila predivana BLUE LAGOONA vožnja sa brodom. Danas mi je izlet bija jedan od najboljih i cijelo vrime smo proveli u druženju i skakanju sa broda te klizanjem sa tobogana. Dragi mornari su nam dozvolili da pustimo naše  pisme na brodu svi smo pelasali i veselili se te smo dobro zašečerili zadnji dan. Nakon zabave na brodu smo imali slobodno vrijeme u luci za ručati i za povratak u naš hotel. Naravno u hotelu smo nastavili druženje pa sve do večeri te smo rano morali leć zbog ranog sutrašnjeg izdanja i odlazak na aerodrom.Sve ove prekrasne dane ću dobro pamtiti.Sutra je povratak u naše stare navike 🙃
Dan 22
26.listopada
Moj zadnji dan na predivnom Cipru je vako izgledao.. Rano sam se digla marendala spremila svoj kofer spustila sam se do hotela di je ostala ekipa izvagali svoje kofere pozdravili smo se sa svim radnicima u hotelu te i ljudima koji u došli na odmor i sretno u 9 ipo krenuli na aerodrom. Kada smo došli na aerodrom čekirali smo se predali svoje kufere i čekali let. Pola sata prije smo se ukrcali u avion i sredno poletili. U avionu je bilo jako ugodno voziti vecinu vremena sam prespavala. Nakon duge vožnje koja je bila nekih 2, 3 sata smo sretno sletili u Zagreb preuzeli svoje kufere i pravac Sinj. Na aerodromu nas je dočekao vozač koji nas je doveo u Zagreb na samom početku. Naše putovanje za Sinj je bilo nekih 5 h te smo stali kod Macole marendati kratko i krenili kući. U busu smo pjevali i zabavljali se da bi nam vrijeme brzo prošlo. U Sinju su nas dočekali roditelji s puno zagrljaja. Također se moram zahvaliti našoj profesorici Mariji koja je organizirala ovo sve i odlučila mene voditi jedno veliko HVALA od ❤️ te se zahvaljivan i ostalim profesorima koji su bili tu s nama svih 21 dan.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ana Milanovic

O nama

David Bilonić