Marija Modrić

Dan 1
5.listopada
Danas je započelo naše putovanje na Cipar. Put je počeo polaskom iz Sinja autobusom. U autobusu nismo uglavnom spavali, pa smo pri dolasku u Zagreb jos uvijek bili umorni. Obavili smo check-in pa smo čekali ukrcaj u avion. 
Pri ukrcaju sam bila jako nervozna i u strahu ali nakon nekih tehničkih poteškoća s avionom sve je proslo u redu. Pogled iz aviona bio je nezaboravno iskustvo koje ću pamtiti cijeli život. Nakon zauzimanja soba kupali smo se na bazenu i odmarali cijeli dan. Večerali smo, malo se zajedno družili i išli na spavanje.
Dan 2
6.listopada
Drugi dan na Cipru počeo je buđenjem u 7:30. Nakon ukusnog doručka krenuli smo prema hotelu St. George. Do hotela nas je pratila ljubazna Demetra Panaretou, te nam objasnila pravila i prostorije samog hotela. Nakon razgledavanja hotela upoznali smo osoblje koje je prema nama bilo iznimno pristupačno i ljubazno. Nakon dolaska u hotel kupali smo sd na bazenu i zajedno uživali.
Dan 3
7.listopada
Danas sam počela raditi u 8:00 ujutro. Dobila sam upute za rad, te krenula. Moj zadatak za danas bilo je čišćenje i postava stolova. Nakon pauze za ručak polirala sam i slagala tanjure. Nakon izvršenih zadataka uputila sam se u apartman, a ostatak dana provela odmarajući se i družeći se sa kolegama.
Dan 4
8.listopada
Treći radni dan započeo je u 8:00. Krenula sam u hotel i dobila iste zadatke kao i prethodni dan. Nakon pauze za ručak moj zadatak bio je postavljanje stolova na gornjem katu i nakon toga je došao kraj mog radnog vremena. Kad sam se vratila u apartman odmarala sam se i kupala u bazenu. Nakon kupanja otišla sam u šetnju.
Dan 5
9.listopada
Današnji dan započeo je doručkom te odlaskom na posao. Nakon dolaska dobila sam zadatak čišćenja stolova, te postavljanja istih. Nakon pauze za ručak dobila sam zadatak na drugom kraju hotela. Zadatak je bio raspoređivanje i postava stolova za ručak. Nakon izvršenog zadatka išla sam u apartman i provela ostatakn dana odmarajući.
Dan 6
10.listopada
Današnji radni dan započeo je buđenjem u 7:30 te doručakom. Nakon doručka otišla sam na posao. Zadatak mi je bio informiranje gostiju hotela o programu hotela i raznim mogućnostima tijekom njihovog boravka. Zatim sam otišla u bar na bazenu. Tamo sam obavljala radove kao što su donošenje pića iz skladišta, nuđenje kratkih pića gostima te čišćenje. Nakon dolaska u apartman kupala sam se na bazenu i večerala.
Dan 7
11.listopada
Danas sam nakon doručka krenula na posao. Današnji zadatak bio je naplaćivanje gostima boravak u hotelu i usluge tijekom njihovog boravka. Nakon toga radila sam u baru na bazenu, odnosno posluživala goste pićem i hranom. Nakon posla išla sam na ronjenje s kornjačama što će mi definitivno biti nezaboravno iskustvo. Zatim sam došla u apartman, večerala i išla na spavanje.
Dan 8
12.listopad
Danas sam radila popodnevnu smjenu, odnosno na posao sam išla u 16:00h. Promijenila sam radno mjesto te radila u unutarnjem baru. Zadatak mi je bio posluživanje gostiju hranom i pićem. Susrela sam se s novim tehnikama rada te s novim pićima i tradicionalnim jelima. Nakon završene smjene uputila sam se prema apartmanu te išla na spavanje jer sam bila  umorna. Veselim se idućem radnom danu.
Dan 9
13.listopada
Jutros sam se probudila u 9:15 spremila se za posao te doručkovala. Danas sam radila u baru na bazenu. Trebala sam posluživati goste pićem te hranom kada su bili u mogućnosti naručiti ju. Nakon toga morala sam očistiti prljave tanjure sa stolova. Zatim sam pobrisala šank te išla kući. Nakon dolaska kući odmarala sam na bazenu i išla na večeru te na spavanje.
Dan 10
14.listopada
Danas sam nakon doručka krenula u hotel obavljati praktičnu nastavu. Današnji zadatak bio je obavljanje poslova na recepciji kao što su javljanje na telefon, upućivanje gostiju u raspored prostorija u hotelu...Nakon toga krenula sam u bar na bazenu gdje sam, kao i sve ostale dane, bila zadužena za posluživanje gostiju hranom i pićem. Nakon završetka radnog vremena krenula sam u apartman. Poslijepodne sam provela odmarajući, te šetajući ulicama grada.
Dan 11
15.listopada
Danas smo svi bili slobodni, pa je u planu bio izlet. Krenuli smo busom u 8:30, nakon doručka. Prvo stajalište bilo je mjesto rođenja božice Afrodite, Afroditina plaža. Nakon šetnje plažom i razgledavanja krenuli smo dalje.
 Iduće stajalište bilo je arheološko nalazište gdje smo vidjeli atrium. Tu smo proveli 20 minuta te krenuli dalje u grad Limassol. Šetali smo rivom grada gdje smo mogli vidjeti izložbu brodova. Nakon šetnje gradom krenuli smo prema apartmanima. Ručali smo te krenuli na plažu. Tamo smo igrali odbojku na pijesku, zajedno se družili i uživali.
Dan 12
16.listopada
Došao je i prvi kišni dan na Cipru. Danas je u planu bio izlet u Plavu lagunu. Međutim zbog grmljavinskih pljuskova ipak smo odlučili ostati kod kuće i provoditi vrijeme odmarajući se. Nakon ručka vrijeme se poboljšalo pa sam sa svojim prijateljima odlučila obaviti mali shopping. Posjetili smo Mall u gradu Paphos. Tamo smo proveli par sati te se vratili kući. Nakon zajednog druženja otišli smo na spavanje.
Dan 13
17.listopada
Danas sam radila popodnevnu smjenu. Ujutro sam se probudila ranije te išla na doručak. Vani je bilo vrlo kišovito pa sam samo odmarala do smjene. Radila sam u unutarnjem baru, posluživala goste hotela hranom i pićem. Radila sam do 22:00h te nakon posla išla spavati.
Dan 14
18.listopada
Jutros sam se probudila u 8:30. Sišla sam na doručak, a nakon toga pospremala sobu jer sam radila tek u 11. Danas sam radila u baru na bazenu. Posluživala sam goste pićem i zapisivala narudžbe hrane te ih nosila u kuhinju. Također sam morala posložiti pića u skladištu i baciti smeće. Nakon završetka smjene otišla sam u trgovinu po neke namirnice, vratila se u apartman. Nakon večere smo se svi zajedno družili i išli spavati.
Dan 15
19.listopada
Današnji dan na praktičnoj nastavi bio je veoma naporan. Naime, hotel u kojem obavaljam praktičnu nastavu se ubrzo zatvara, pa ima mnogo poslova koji se trebaju obaviti. Također svakodnevno mnogo gosti odlazi k svojim domovima, te sam sve odlaske gostiju trebala evidentirati u sustavu. Također sam trebala upućivati goste u plan i program hotela i biti tu za njih ukoliko im nešto zatreba, poput dostave hrane ili pića u njihove sobe. Nakon završetka rada za računalom ostatak radnog vremena sam provela u baru. Mentorica me svaki dan nauči nešto novo (npr. neki novi koktel) te jedva čekam primijeniti svoje znanje kod kuće. Nakon završetka radnog vremena večerala sam i odmarala se.
Dan 16
20.listopada
Jutros sam se probudila u 8:30. Nakon doručka krenula sam na posao. Po rasporedu sam trebala raditi u baru na bazenu, ali trebala im je pomoć u unutarnjem baru. Većinu svog radnog vremena provela sam posluživajući goste. Također sam radila dekoraciju za koktele. Nakon smjene otišla sam s prijateljicom do grada na piće. Kada smo se vratile u apartman išla sam na spavanje.
Dan 17
21.listopada
Danas nam je bio slobodan dan pa smo svi zajedno krenuli na izlet. Krenuli smo u 8 ujutro i vozili se 2 ipo sata. Selo Lefkara, poznato po čipci, bilo je predivno s prelijepim ulicama. Građani su bili jako ljubazni prema nama i jedan lokalni mještanin na kojeg smo slučajno naletili nam je dao domaći šipak koji je bio jako ukusan. Nakon sela Lefkara prošetali smo ulicama grada Larnaka, te smo tamo i ručali. Zadnje stajalište bilo je naslje Ayia Napa gdje smo uživali u pogledu na more. Nakon šetnje sjeli smo na sladoled te krenuli kući. Stigli smo poprilično umorni i već nas je dočekao mrak, ali ni to nas nije spriječilo za jedno noćno kupanje i druženje na bazenu. Nakon toga svi smo pošli u svoje sobe odmoriti se i pripremiti se ujutro za posao.
Dan 18
22.listopada
Danas sam radila od 17h pa sam imala vremena za duže spavanje. Kada sam se probudila dočekalo me je sunce pa sam željela iskoristiti tako lijep dan. Odlučili smo otići na ručak u grad i nakon toga iskoristiti vrijeme prije posla za kupanje i sunčanje. Nakon uživanja bilo je vrijeme za pokret. Stigla sam na posao i danas sam radila u šanku. Posluživala sam goste, vršila naplatu i usluživala ih hranom i pićem. Zbog vikenda bilo je malo više posla, ali mi to nije bio velik problem. Došla sam kući u 23h, družila se malo sa ostalima i zatim otišla na spavanje.
Dan 19
23.listopada
Današnji dan počeo je zabavno. I danas nas je lijepo vrijeme poslužilo pa smo odlučili otići u zoološki vrt. Bilo je jako zabavno te smo vidjeli mnoge životinje poput krokodila, tigrova, slonova...Nažalost bili smo ograničeni vremenom zbog posla pa smo krenuli prema apartmanu. Ručali smo te se sunčali i odmarali. No u 17h je bilo vrijeme za posao. Danas sam radila u šanku. Posla nije bilo previše zbog skorog zatvaranja hotela, pa sam provodila vrijeme pričajući s kolegicama i na taj način napredovala u znanju engleskog jezika. Ali ipak bilo je i nešto gostiju pa sam ih posluživala hranom i pićem. Posao sam završila u 23 sata i pošla kući. Bila sam jako umorna pa sam se odmah išla spremati za spavanje kako bih se mogla odmoriti za novi radni dan.
Dan 20
24.listopada
Došao je posljednji radni dan na Cipru. Započeo je doručkom, te odlaskom na posao u 11h. Danas sam radila na bazenu. Posluživala sam goste pićem te hranom. Nakon pauze za ručak morala sam oprati pod, te isprazniti smeće.
 Na kraju smjene oprostile smo se sa dragom Stellom koja je cijelo ovo vrijeme na Cipru bila naša podrška. Također smo pozdravile osoblje u unutarnjem baru i kuhinji. Bilo je veoma emotivno jer ipak svaki dan smo bili zajedno. Došla sam u apartman, malo se odmorila te otišla do grada. Nakon povratka iz grada išla sam na spavanje.
Dan 21
25.listopada
Današnji dan započeo je buđenjem u 8h. Nas par je trebalo ići do hotela gdje smo obavljali praktičnu nastavu zbog povratka radne odjeće. Također smo se oprostili od ostatka ekipe koju nismo vidjeli prijašnji dan. Nakon povratka u apartman doručkovali smo i krenuli na izlet u Plavu lagunu. Vožnja brodom bila je prekrasna. Skakali smo s broda, te s napuhanca na njemu. Na brodu smo proveli par sati te onda svratili u marinu na ručak. Nakon povratka u apartman spakirali smo se te zadnji dan proveli družeći se svi zajedno.
Dan 22
26.listopada
Došao je i posljednji dan. U gomili emocija kao što su stres zbog putovanja, tuge što odlazimo od ovako predivnog mjesta i sreće što ću se vratiti i vidjeti svoje najmilije bilo je vrijeme za pokret. Krenuli smo u 9 prema aerodromu na check in, a avion je kretao u 12:20. Let je prošao super, bez ikakvih poteškoća. U Zagreb smo stigli oko 2 sata, pokupili naše kofere i uz pjesmu u autobusu krenuli za Sinj. Uz odličnu atmosferu napokon smo stigli u Sinj gdje su nas dočekale naše obitelji. Bio je predivan osjećaj opet ih vidjeti sve i zagrliti. I tako se završilo naše putovanje na Cipar koje ću pamtiti cijeli svoj život. Kroz sve suze, osmijehe, znoj i trud ovo je definitivno bilo putovanje za pamćenje. I za kraj jedno veliko HVALA profesoricama, a posebice profesorici Mariji Šimunović koja je cijelo vrijeme provela s nama, podupirala nas kad nam je bilo teško, bila nam dostupna kad smo je god trebali, a i zabavljala se i uživala zajedno s nama. Hvala svim organizatorima ovog projekta koji su nam omogućili ovakvo nezaboravno iskustvo.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ana Milanovic

O nama

David Bilonić