Renato Domazet Lošo

Dan 1
5.listopada
Put je prošao jako dobro,malo se odužio u avionu zbog tehničkih problema,no stigli smo jako brzo. Lijepo su nas dočekali i smjestili u apartman.Zatim smo večerali.
Dan 2
6.listopada
Dan smo započeli doručkom i odlaskom na radna mjesta. Upoznao sam mentora i kuhinju kojoj ću raditi. Objasnili su nam kako koristiti pojedine uređaje o kuhinjska pomagala. Prvi dan je bio zanimljiv.
Dan 3
7.listopada
Danas je bio jako zahtjevan dan. U kuhinji su nam pokazali što treba raditi. Počeli smo s osnovama i onda prešli na zahtjevnija jela. Uzeli smo malu pauzu za ručak i nastavili raditi. Nakon posla smo se družili u apartmanu i kupali u bazenu.
Dan 4
8.listopada
Dan na poslu je bio jako zanimljiv i imali smo puno posla. Radili smo vocne salate, slastice, plate, pileće pljeskavice, slagao sam tanjure, razgovarao s kolegama. Sve u svemu je bio jako zanimljiv. Nakon toga smo dosli u apartman i druzili se.
Dan 5
9.listopada
Danas je opet bilo puno posla . Gulio sam mrkve, krupmire, rezao sam domaći sir, pravio sam umak Zincata i nosio na buffet stol. Engleski jezik i vokabular svaki dan mi je sve širi i kolege su jako zadovoljni. Došao sam u aparatman i odmorio se.
Dan 6
10. listopada 
Bio je jako zanimljiv dan gulio sam mrkvu i krumpire. Radio sam voćne slastice. Također sam naučio nove tehnike filea  i slagao pomfrit u oblike. Imao sam kratku pauzu jer je bilo mnogo posla. Došao sam u apartman i odmorio se.

Dan 7 
11. listopada
 Došao sam na posao u 9 h , počeli smo s pripremama za ručak. Specijalitet dana je bio umak od rajčica. Potom sam radio plate od domaćeg sira. Uzeo sam kratku pauzu za ručak i nastavio raditi. Dosta sam razgovarao s kolegama i naučio nove stvari . Također su me naučili neke rječi na grčkom jeziku. Zatim sam se vratio u apartaman i družio s prijateljima.
Dan 8
12.listopada
Bilo je jako zabavno na poslu. Probudio sam se , doručkovao i otišao na posao. Gulio sam mrkve i krumpire. Radio sam razne umake. Također sam radio i slastice. Nakon posla sam došao u apartman i odmorio.
Dan 9
12.listopada
Nakon početka posla gulio sam kapulu,rezao paprike ,rajčice i ostalo povrće. Popunjavao sam buffet stol svime što je nedostajalo. Radio sam i baklavu.
Dan 10
14.listopada
Danas je bilo mnogo posla, imali smo pripreme za vjenjčanje. Radili smo plate i mnogo kolača. Kolače od čokolade i vanilije uz voće kao dodatak. Također smo pripemali piletinu na roštilju za ručak. Uzeo sam kratku pauzu na kojoj sam razgovarao s mentorima. Došao sam u apartman i odmorio se.
Dan 11
15.listopada
Danas smo imali slobodan dan. Probudili smo i doručovali. Nakon doručka smo krenuli prema destinaciji s busom. Prvo smo išli u stari grad Limassol. Zatim na Afroditinu plažu , gdje smo svi bili u potrazi za kamenom s rupom. Jer tko nađje taj kamen legenda kaže da će imat sreće. Jako smo se lijepo zabavili i vratili u apartman gdje smo ostatak vremena proveli družeći se.

Dan 12
16.listopada
Jutro je krenulo kišno i nažalost smo morali otkazat izlet u plavu lagunu i vožnju brodom. No iskoristili smo dan odlaskom u veliki centar moll. Nakon toga sam proveo vecer družeći se s prijateljima.
Dan 13
17.listopada
Danas je bilo mnogo posla. Radili smo svjeze tjestenine i rižu, koristeći strojeve za to. Također smo radili voćne salate i kolače. Za ručak smo radili kao glavno jelo piletinu u umaku a kao desert palačinke punjene džemom od borovnica. Nakon posla sam došao u apartman i odmorio se.
Dan 14
18.listopada
Danas smo radili neke nove stvari. Radili smo uglavnom jela od mesa. Radili smo s svinjetinom, govedinom, piletinom. Koristili smo se grill metodama i pećnicom. Također smo radili jela s ribom i ostalim morskim plodovima. Zatim smo iznosili porcije jela za ručak koji je započeo u 12:30 h. Nakon posla sal došao u apartman i odmorio se.
Dan 15
19.listopada
Danas kada sam došao na posao u 9 h započeli smo s desertima. Prvo smo pripremili sve materijale. Prikupili smo sve recepte i sastojke i započeli. Radili smo cheesecake, tiramisu, mini tart,peachcake,black forest. Kada smo sve završili postavili smo i poslužili na stol. Također smo rezali rajčice i paprike i radili dekoracije sa raznim vrstama sira. Nakon posla sam došao u apartman i družio se s prijateljima.
Dan 16
20.listopada
Danas na poslu smo mnogo novih stvari radili. Upoznavali smo se s inormatičkim djelom u kuharstvu. Učili bilježiti količinu robe u kuhinji i naručiti novu. Zatim smo radili slastice. Također smo za ručak radili piletinu na roštilju. Kada sam došao u apartman odmorio sam se.
Dan 17
21.listopada
Probudili smo se jako rano. Autobus je došao po nas u 8h. Prvo smo krenuli prema selu Lefaka. To je selo poznato po čipki i bojama. Tu smo proveli sat vremena razgledavajući. Nakon toga krenuli smo prema Aya Napi gdje smo mogli vidjeti špilje i lijepe plaže. Jako smo se zabavili, vidjeli nova mjesta,stvorili nove uspomene i obilježili ih slikama. Zatim smo krenuli prema kući put je trajao 2 ipo sata no vrijeme smo proveli pjevajući. Kada sam stigao u partman spremio sam za sljedeći radni dan i odmorio se.
Dan 18
22.listopada
Probudio sam se i doručkovao. Napisao sam krenuo u 9h. Opet smo koristili kompjuterske programe za kuharstvo. Učili smo crtati i dizajnirati menu karte. Zatim sam rezao naranče i jabuke, nakon toga smo napravili pripremu za ručak i poslužili na buffe stol. Potom sam uzeo kratku pauzu i nastavio sa poslom. Radio znam žele kolače. Nakon posla dosao sam u apartman i druzili se sa prijateljima.
Dan 19
23.listopada
Probudio sam se i doručkovao. Imali smo slobodan koji smo iskoristili odlazim u zoološki vrt Paphos. Tu smo vodili razne životinje (zebre,žirafe,slonove,razne ptice,pigvine,specifične vrste zmija...) nako toga gledali smo show papiga i sova, također sam imao priliku i držati sovu u ruci. Obilazak je trajao 3h. Nakon tog svratili smo se u apartman gdje smo ostatak dana proveli družeći se.
Dan 20
24.listopada
Probudio sam se rano ujutro i doručkovao. Na posao sam krenuo u 9h. Na poslu sam radio razne umake i tjestenine. Zatim smo imali pripremu za ručak. Složili smo se na buffe stol i posluživali ljude. Nakon toga sam uzeo kratku pauzu i vratio se na posao. Radili smo razne kolače ( cheesecake, baklava, tartalete, kipar,...) Nakon posla dosao u apartman i odmorio se.
Dan 21
25.listopada
Probudio sam se jako rano doručkovao i krenuo na posao. Danas je bio naš zadnji radni dan. Razgovarao sam sa mentorima o određenoj praksi i svi su jako zadovoljni. Pomogli smo im sa zavrsnim radovima i pozdravili se sa svima. Nakon posla smo otisli na nas posljednji izlet u Blue Lagoon. Vozili smo se sa brodom do odredišta i tamo se kupali. Dan je prošao jako dobro i spremni smo sutra za polazak kući.

Dan 22
26.listopada
Jutros je bio nas povratak prema kući. Probudili smo de i doručkovali. Na put smo krenuli u 9 h. No prije toga smo se pozdravili s svima u apartmanu. Jozo je bio naš prijatelj. On nam je bio tu za sve što nam treba. Bili smo jako uzbuđeni povratku kući , a također i tužni. Upoznali smo dosta dragih ljudi koji su nam ostali u srcu i nadam se da ću ih jednog dana opet vidjeti. Minibus nas je pokupio ispred apartmana i krenuli smo prema avionu. Put u avionu je bio udoban i nije bilo smetnji. Kada smo sletili u Zagreb zaputili smo se prema Sinju s minibusom. Putem smo razgovarali i pjevali. Stigli smo u Sinj oko 20 h. Svi su nas lijepo dočekali. Jako mi je drago što sam imao priliku sudjelovati u ovom projektu. Volio bih se zahvaliti svojim profesoricama i prijateljima koji su uljepšali moj boravak u Cipru.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ana Milanovic

O nama

David Bilonić