Tamara Kojić

Dan 1
5.listopada
Naš put je bio jako iscrpljujuć , s autobusom smo krenuli u Zagreb, potom smo sjeli u avion i stigli u Cipar , gradić Pafos . Na prvu me je odmah oduševio, prelijepe plaže smo vidjeli. Zatim smo stigli u apartman i večerali.
Dan 2
6.listopada
Danas je bio jako dobar dan , posjetili smo hotel u kojem cemo odrađivati praksu i upoznali se sa svim. Potom smo vratili se u apartman i družili.
Dan 3
7.listopada
Danas je bio prvi radni dan, bilo je nebično raditi s stranim ljudima , no pohvatala sam sve. Započela sam brisajući stolove a potom ušla u bar i naučila tehnike kuhanja kave i spremanja koktela. Imala sam malu pauzu za ručak i onda nastavila s poslom. Veselim se sutra novom radnom danu
Dan 4
8.listopada
Dan na poslu je bio jako ispunjen. Bilo je puno posla , imala sam samo kratku pauzu. Posluživala sam goste jelima i pićima . Također sam i dosta razgovarala s njima i upoznavala se. Nakon posla sam bila umorna no bazen i društvo s prijateljima nikad ne propuštam. Družili smo se u apartmanu i onda pošli leć jer nam treba san za novi radni dan.
Dan 5
9.listopada
Bilo je mnogo posla danas. Započela sam jutro pozdravljajući ljubazno goste , naravno na engleskom jeziku. Zatim sam krenula pripreme radove brisajući stolove , postavljala menue. Zatim sam rezala limun i naranču kao dodatak u koktel. Posluživala sam goste jelima i pićima. Imala sam kratku pauzu za ručak i nastavila sa radom. Vratila sam se u apartman u 16 h i odmorila malo a potom družila s prijateljima.

Dan 6
10. listopada
Bilo je jako mnogo posla. Došla sam u 10 h  i krenula brisati šank i stolove. Postavila sam menue i brojeve za stolove. Gosti su krenuli naručivati pića, kuhala sam kave i pravila koktele. Zatim su krenule narudžbe jela. Posluživala sam hamuburgere cheeseburgere i pomfrit. Takoder i kebabe. Nakon posla sam došla u apartman i odmorila se.

Dan 7
11. listopada
Probudila sam i doručkovala . Na posao sam krenula standardno za u 10 h. Radila sam mnogo koktela kao na primjer: winnie the pooh, uozo special, black russian, margarita.. Nudila sam goste s šotovima dana: Tropical boy. Nakon toga sam očistila bazen i iznjela smeće. Nakon posla sam išla na ronjenje s kornjačama. Bilo je jako zabavno.
Dan 8
12.listopada
Na poslu je bilo jako dosta posla. Radila sam koktele , nudila mala pića na plaži i bazenu. Također sam iznosila jela. Imala sam kratku pauzu i onda se vratila na posao. Pravila sam ledene kave i milkshake. Nakon posla sam došla u apartman i odmorila se i družila s prijateljima.
Dan 9
13.listopada
Danas je bilo oblačno no gostiju uvijek ima. Obrisala sam stolove , oprala pepeljare i postavila menue na stolove. Posluživala sam goste koktelima i kavama. Očistila sam bazen. Uzela sam kratku pauzu na kojoj sam razgovarala s mentorima. Došla sam u apartman i družila se s prijateljima.
Dan 10
14.listopada
Danas je bio jako dobar dan na poslu, radila sam koktele, kuhala kave , raznosila hranu. Očistila sam bazen od plastičnih čaša. Također sam oprala stolove i bar. Nakon posla sam došla u apartman i odmorila.

Dan 11
15.listopada
Danas smo imali slobodan dan , koji smo iskoristili odlaskom na izlet. Prvo smo posjetili stari grad Limassol. Tamo smo mogli vidjeti i upoznati se s prošlosti. Razgledavali smo stara kamenja. Potom smo otišli na Afroditinu plažu gdje sam pronašla kamen u obliku srca. Bio je sunčan dan i naučili smo mnogo stvari od turističkog vodiča. Zatim smo se vratili u apartman i družili s prijateljima. Prevečer smo otišli na plažu i igrali odbojku na pjesku.
Dan 12
16.listopada
Slobodan dan nam je uništila kiša. Bili smo spremni ići na vožnju s brodom u plavu lagunu no to nismo mogli zbog vremenskih uvjeta. Ali kada je kiša prestala oko 15 h tek. Uputili smo se u avenue mall. Gdje smo vrijeme proveli u trgovini suvenira i družeći se.
Dan 13
17.listopada
Danas na poslu smo radili sljedeće poslove; vodili evidencije podataka o hotelskim gostima i vodili evidencije o popunjenosti hotela i planskim terminima dolazaka i odlazaka gostiju. Davali smo informacije gostima tijekom boravka u hotelu slanjem poruka. Također smo posluživali u sobe i radili koktele. Nakon posla sam došla kući i odmorila se.
Dan 14
18.listopada
Danas sam otišla na posao u 11 h. Kada sam došla prvo smo očistili sobe za nove goste i sve im pripremili.Zatim su nas menotori naučili javljati se na dolazne i odlazne pozive kada nešto zatreba. Potom sam otišla u hotelski bar Arcadiu. Gdje sam pomogla kolegici jer je bila gužva. Uzimala sam narudžbe i posluživala goste kavom i pićima. Također smo na izlog postavili kolače koje je kuhinja pripremila( pita od jabuke, čokoladno iznenađenje..) . Kada sam se vratila s posla odmorila sam se u apartmanu.
Dan 15
19.listopada
Probudila sam se i doručkovala. Zatim sam išla s prijateljicom koja odrađiva praksu u salon za frizuru. Gdje mi je bojala kosu i napravila tretman. Jako sam zadovoljna kako je ispalo. Potrudila se jako i rezultat se vidi. Nakon toga sam vratila se apartman i ručala. Na posao sam krenula u 17 h. Odmah sam započela. S mentorima sam učila dodatnu kontrolu poslova u ostalim odjelima hotela. Također smo provjeravali treba li što gostima, te smo neke goste ljubazno ispratili koji su gotovi s boravkom u hotelu. Nakon toga sam se vratila u Aleos pool bar gdje sam pomagala kolegama na šanku. Komunicirala sam s gostima i upoznavala se. Naučila sam mnogo novih stvari i informacija o drugim krajevima i kako posluju u drugim državama. Nakon posla sam došla u apartman i odmorila se.
Dan 16
20.listopada
Danas na poslu bilo je jako zanimljivo. Radili smo u baru. Prije toga smo upoznali se s kuhinjskim djelom hotela gdje uzimamo narudžbe. Posluživala sam goste kavom i pićima.Radila sam razne koktele( Margarita, blue lagoon, st. Georgie moktel, tropicana..) kada sam došla u apartman odmorila sam se.
Dan 17
21.listopada
Probudili smo se rano i doručkovali. Autobus je došao po nas u 8 h. Prvo smo krenuli prema selu Lefaka. Tu smo mogli vidjeti izradu čipke jer je to jedno od 30 najpoznatijih sela po čipki u Europi. Također je poznato po kućicama u boji. Sjeli smo u autobus i krenuli prema Aya Napi. Obalama i špiljama poznatim po svojoj modroj plavoj boji. Tu smo vrijeme proveli slikajući se . Put do apartmana je trajao 2 ipo sata. No vrijeme je brzo prošlo jer smo pjevali cjelim putem. Dan je bio jako zabavan ispunjen novim uspomenama. Došla sam u apartman i spremila se za novi sutrašnji radni dan.
Dan 18
22.listopada
Probudila sam se, doručkovala i krenula na posao u 11 h. Kada sam došla započela sam brisajući i namještajući stolove. Postavila sam jelovnike u restoranu i namjestila salvete. Zatim sam posluživala goste. Jako je bitno goste poslužiti u što kraćem vremenu. Da svi budu zadovoljni. Slagala sam pića na police jer sve treba biti u svom redu i dobro organizirano. Razgovarala sam s mentorima i jako su zadovljni mojim radom. Nakon posla sam došla u apartman i družila se s prijateljima.
Dan 19
23.listopada
Danas je bilo jako puno posla. S menom je radila samo kolegica Stella. Bilo je jako sunčano pa je na pool baru bilo dosta ljudi. Radila sam razne koktele( pinacolada , winnie the pooh, mickey mouse, screw driver, brandy sour..) Nakon toga je bilo All inclusive vrijeme hrane, pa je dosta ljudi sjedilo i naručivali. Poslužila sam ih ljubazno i komunicirala s njima. Nakon toga sam očistila bazen. Također sam oprala pod u šanku . Napunila police pićem i čašama. Nakon posla sam došla u apartman i odmorila se.
Dan 20
24.listopada
Probudila sam se i doručkovala. Nakon doručka sam se spremila i krenula na posao. Znala sam da imam još samo dva radna dana pa sam to odlučila iskoristiti na što bolji način. Radila sam razno razne koktele i kave(syprus coffe, martini coffe, filter coffe…). Također sam detaljno očistila bazen i hladnjak sa sladoledima. Nakon posla sam došla u apartman i odmorila se.
Dan 21
25.listopada
Probudila sam se i doručkovala. Na posao sam krenula u 11h. Danas je bio naš zadnji radni dan razgovaral sam sa mentorima i pozdravila se. Bili su jako zadovoljni sa mojom odrađenom praksom kao i ja sa novim stečenim znanjima. Nakon posla smo se spremili i krenili na naš posljednji izlet blue lagoon. Tamo smo išli sa brodom na ljepe plaze gdje smo vrijeme proveli kupajuć se. Nakon toga smo se uputili prema apartmanu gdje smo se spremili za polazak kući.
Dan 22
26.listopada
Danas je bio dan povratka kući. Jako smo bili uzbuđeni, a pomalo i tužni. Probudili smo se rano i doručkovali. Pozdravili smo se s osobljem u apartmanu jer su nam bili kao prijatelji. Na put smo krenuli u 9 h . Minibus nas je pokupio kod apartmana i krenuli smo prema aerodromu. Put avionom je prošao jako ugodno, nije bilo nikakvih smetnji. Kada smo sletili u Zagreb. Osjećaj je bio jako lijep. Znali smo da smo još malo kod kuće, kod naših voljenih. U Zagrebu nas je pokupio minibus i krenuli smo prema Sinju pjevajući. Kada smo stigli u Sinj svi su nas lijepo dočekali. Zahvalila bih se svojim profesoricama koje su nam pomagale u svemu. I koje su mi bile kao majka. Također sam zahvalna svojim prijateljima koji su mi boravak u Cipru jako uljepšali.





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Ana Milanovic

O nama

David Bilonić